Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۰ هزار معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند افزود: برخی از معتادان متجاهر بین ۲ تا ۱۰ بار جمع‌آوری شدند.

سردار حسین رحیمی روز یکشنبه در حاشیه سومین طرح ظفر ۳ گفت: طبق قانون مدت نگهداری معتادین متجاهر در مراکز ترک اعتیاد بین سه تا ۶ ماه است که این زمان بسیار کم است و باید این زمان بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طرح ظفر ۷ باند مواد مخدر متلاشی، ۲۵ قاچاقچی دستگیر و یک تن مواد مخدر کشف شد افزود: این طرح با تلاش‌های پلیس‌های پیشگیری، مواد مخدر و کلانتری‌ها در مناطق اتابک، دروازه غاز، دره فرحزاد، شوش، مولوی و هرندی شهر تهران اجرا شد.

وی گفت: در این طرح ۲هزار و ۳۴۰ معتاد متجاهر و خرده فروش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در طرح ظفر سه، ۵۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که برای قاچاق مواد استفاده می‌شد، توقیف شدند.

رحیمی با اشاره به کشف ۱۳۳ کیلو مواد مخدر از خرده فروشان در طرح ظفر سه اظهار داشت: با حکم قضایی ۴۰ خانه مورد بازرسی قرار گرفت که ۱۰خانه پلمب شد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضا در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر ایستاده است و کوتاه نخواهد آمد، خاطرنشان کرد: مردم درخواست دارند نهادهای ذی ربط در این خصوص ورود پیدا کنند و با این معتادان و خرده فروشان مواد مخدر برخورد کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نهادهای متولی باید در خصوص نگهداری معتادان متجاهر سن بالا، نوجوانان و معتادان دارای بیماری‌های واگیردار و هپاتیت تصمیم‌گیری کنند.

وی با اشاره به انتقاد برخی درباره اقدامات پلیس در دره فرحزاد مبنی بر اینکه با اجرای طرح پلیس اکوسیستم‌ این منطقه از بین خواهد رفت، اظهارداشت: این موضوع را تکذیب می‌کنم؛ با حفظ طبیعت دره فرحزاد طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر انجام می‌شود.

رحیمی افزود: نهادهای متولی در خصوص بازپروری معتادان سن بالا تاکنون هیچ اقدامی انجام نداده‌اند و اگر نهادی کاری کرده باشد در حضور خبرنگاران آن را اعلام کند.

لینک کوتاه: asriran.com/002ytS

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس پایتخت معتادان متجاهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در پایتخت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برخورد پلیس سوئد با مسافر ایرانی به خاطر حمل عنبرنسارا (فیلم) در زندان فوق امنیتی در سنگاپور چه می‌گذرد؟/ از 8 مدل صبحانه تا زندگی در سلول‌های انفرادی این کشور، بزرگترین تولیدکننده تریاک جهان شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت برقی تریاک توزیع می‌کرد
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • اجرای مرحله جدید طرح جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • کشف محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در پایتخت (فیلم)
  • کاهش ۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در خراسان‌شمالی
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت
  • جمع آوری ۳۵ معتاد متجاهر در آبادان