Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی ولی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : حدود ۳۳ هزار نسخه دارویی نیز توسط حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان گیلان انجام شد.

وی بیان داشت : برگزاری اردوی بقاء در شرایط سخت در اردوگاه چاف، دریافت ۵۰۰ محموله واکسن مننژیت برای حجاجدر سال ۹۸، برگزاری کمیسیون های مشورتی حجاج، واکسیناسیون مننژیت حجاج، اجرای طرح ملی فشار خون همزمان با برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان، دریافت واکسن "ب ث ژ" از انستیتو تهران، انجام رایگان سنجش فشار خون و تست قندخون با همکاری استانداری درطرح جلوگیری از کم تحرکی زنان در لاکانشهر و واکیسناسیون زائران عتبات عالیات در اربعین از جمله اقدامات حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر گیلان در این مدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رفع آلام و کمک به سلامت انسان‌ ها را بخشی از وظایف جمعیت‌ هلال احمر عنوان و اظهار کرد : از اولویت ‌های جمعیت هلال‌ احمر در حوزه سلامت، کمک به تامین سلامت آسیب ‌دیده‌ترین بخش جامعه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان توجه به ارزش‌های سازمانی این جمعیت را بسیار ضروری دانست و خاطر نشان کرد : ارائه خدمات جمعیت هلال احمر به مردم باید شایسته و بایسته انجام شود و با رعایت استانداردها در ارائه خدمات سلامت به نیازهای اساسی مردم توجه جدی داشت.

وی با اشاره به راه اندازی مجتمع خدمات درمانی، توانبخشی و دارویی در گیلان اضافه کرد: این مرکز توسط جمعیت هلال احمر در یک مکان در خور شان مردم استان در رشت راه اندازی شده و در زمان حاضرداروخانه جمعیت هلال احمر در آن مستقر شده و خدمت رسانی می کند، در آینده نزدیک نیز حوزه درمان و توانبخشی با حمایت خیرین به زودی بهره برداری می شود.

مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت : این جمعیت، در بخش BHCU  و RDH  "تیم های درمان اضطراری" به ترتیب دارای ۱۶ تیم و ۶ تیم است که با ۳۶۹ نفر داوطلب با تخصص های مختلف درمان اضطراری هموطنان را در زمان بروز حوادث پوشش می دهند.

برچسب‌ها رشت جمعیت هلال احمر گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت جمعیت هلال احمر گیلان رشت جمعیت هلال احمر گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ،مدیرعامل  جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت:با تلاش تیم غواصی و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر جوان غرق شده خرم‌آبادی پس از ۱۳ روز در رودخانه سزار  محل ایستگاه قطار ۵۰۱  راه آهن از آب گرفته شد.
محمد قدمی افزود:روز  ۲۱ فروردین ماه امسال جوانی ۱۷ ساله به قصد شنا وارد رودخانه سزار در آبشار بیشه می‌شود که پس از شیرجه زدن و برخورد با سنگ کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

دیگر خبرها

  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • ارائه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در داروخانه هلال احمر
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • هلال احمر ایران رئیس کارگروه سلامت بریکس می‌شود
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • ارائه آموزش‌های امدادی به ۲۵ هزار البرزی
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد