Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری سومریه نیوز، «علی الفیلی» تحلیلگر سیاسی کُرد گفت: اطلاعات موجود حاکی از آن است که «نچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پس از دعوت «دونالد ترامپ» ‌رئیس جمهوری آمریکا از وی، به زودی به این کشور سفر خواهد کرد. 

فیلی در ادامه افزود: «مشارکت ترامپ و رئیس اقلیم در کنفرانس داووس بسیار خوب و مثمر ثمر بود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت که اقلیم کردستان نقش محوری را در ایجاد راهکارها برای حل مشکلات و بحران‌ها ایفا می‌کند و این خود نشانگر رویکرد درست رهبران اقلیم در نحوه تعامل با همه پرونده‌های مهم است. 

این تحللیگر کُرد افزود که روابط اقلیم با دولت مرکزی به گونه‌ای خوب بوده که باید از آن به بهترین شکل برای مقابله با چالش‌ها بهره برد.

بارزانی و ترامپ چهارشنبه گذشته در حاشیه نشست اقتصادی داووس دیدار کردند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ نچیروان بارزانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اسرائیل زیر فشار حمله است

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و با بیان اینکه رژیم صهیونیستی اکنون زیر فشار حمله است، مدعی شد: اگر من رئیس جمهور ایالات متحده بودم هرگز این حمله اتفاق نمی‌افتاد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از نیویورک پست، رئیس جمهور سابق آمریکا با انتشار پستی در شبکه اجتماعی «تروث سوشیال» بدون اشاره به اینکه حمله پهپادی ایران علیه سرزمین‌های اشغالی در واکنش به تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان در سوریه صورت گرفته است این حملات را محکوم کرد و ادعا کرد: اگر من رئیس جمهور ایالات متحده بودم، هرگز این حمله اتفاق نمی‌افتاد.

ترامپ همچنین با انتقاد از رویکرد رئیس جمهور آمریکا در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی، نوشت: جو بایدن در چنین شرایطی به جای سخنرانی زنده درباره (رژیم) اسرائیل آن را ضبط می‌کند. الان زمان سخنرانی‌های از پیش ضبط شده نیست.

کد خبر 744269

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • راه‌اندازی کمیته تغییر اقلیم به‌زودی
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد
  • تازه‌ترین تصاویر از بقایای موشک‌های سپاه پاسداران در اقلیم کردستان
  • بقایای موشک‌های شلیک شده به اسرائیل در اقلیم کردستان (عکس)
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • اسرائیل زیر فشار حمله است
  • ترامپ: اسرائیل زیر فشار حمله است