Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره رای کمیته انضباطی که منجر به جریمه او شد بیان داشت: این رای مربوط به ۲ ماه قبل است. زمانی که ما در یکی از بازی‌های لیگ برتر به میدان رفتیم، بعد از آن مسابقه من مصاحبه‌ای انجام دادم و راجع به داوری گفتم که برخی از داوران ما به شکلی هدایت شده در بازی‌ها سوت می‌زنند و همین موضع باعث شد، عده‌ای از افرادی که هیچ گاه دوست نداشته اند پیشرفت تیم ما را ببینند، با به وجود آوردن چنین صحبت‌هایی تیم ما را به حاشیه کشانده تا تمرکز ما را به هم بریزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئن باشید این مسائل هیچ گاه نمی‌تواند ما را از هدفمان که قهرمانی در لیگ برتر است دور کند و تمام بازیکنان و کادر فنی امسال عزم خود را جزم کرده اند که بتوانیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: لطف آبادی: لیگ برتر فوتسال بانوان در فصل جاری فشردگی زیادی داشت

سرمربی مس سونگون درباره وضعیت تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا بیان داشت: تیم ملی امسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا کار بسیار سختی دارد. فوتسال در آسیا بسیار پیشرفت کرده و تمام تیم‌ها برای قهرمانی به این مسابقات می‌آیند. تیم ملی ما هم باید در تمام خطوط، چه دفاع و چه حمله با تمرکز بالا وارد مسابقات شود که قطعا این موضوع را خود ناظم الشریعه از همه بهتر می‌داند. گروهی که ما در آن قرار گرفته ایم به اعتقاد من نمی‌تواند چندان گروه سختی باشد، چرا که عربستان و کره جنوبی در فوتبال کاری نمی‌توانند در برابر ما انجام بدهند، دیگر چه برسد به فوتسال که تیم ما از قدرت‌های جهان است. فقط کار ما در برابر تایلند کمی سخت است که امیدوارم با تدابیر کادر فنی بتوانیم این تیم را هم شکست داده تا برای سیزدهمین سال متوالی قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به دست آوریم.

علیرضا افضل همچنین درباره اینکه آیا فصل بعد هم قرار است در مس بماند خاطر نشان کرد: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست. باید ابتدا بازی‌های پلی آف را برگزار کنیم تا بعد از آن مشخص شود که آیا می‌مانم یا خیر. هنوز راجع به ماندن یا رفتن با باشگاه صحبتی نکردم، یک سری شرایط باشگاه دارد و یک سری شرایط هم من دارم. هر مربی دوست دارد در باشگاه بزرگ مس سونگون کار کند و من هم از این قضیه مستثنی نیستم و باید فصل تمام شود تا بعد از آن راجع به این موضوع تصمیم گیری کرد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره وضعیت این تیم پس از صعود به مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما در این فصل بسیار خوب کار کرد و خدا را شکر توانستیم در آخرین بازی هم برابر ملی حفاری نتیجه خوبی را کسب کنیم. همچنین موفق شدیم با همت و تلاش بازیکنان باتجربه و جوانی که داریم به مرحله بعد پلی آف صعود کنیم. ملی حفاری یکی از تیم‌های بسیار خوب لیگ برتر است که بازی ما با این تیم بسیار سخت و دشوار برگزار شد. با وجود اینکه ما در آن بازی برخی از بازیکنانمان را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم، اما به اعتقاد من سایر بازیکنان و به خصوص جوانان بسیار خوب کار کردند.

افضل درباره تمرینات این تیم هم گفت: تمرینات تیم را به خاطر تمرینات تیم ملی برای مدتی تعطیل کردیم. در ترکیب تیم ما ملی پوشان زیادی حضور دارند و ما مجبور هستیم با یک سری از بازیکنان جوان تمرین کرده تا خود را برای حضور در مرحله بعد که نمی‌دانیم فعلاً با کدام تیم است آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: جزئیاتی عجیب از تحرکات رئیس کمیته داوران برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم فوتسال مس سونگون علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد

در ادامه دیدار‌های معوقه هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ چهار بازی برگزار شد که در مهمترین آن‌ها در دربی منطقه مرسی‌ساید، تیم فوتبال لیورپول یکی از سه مدعی قهرمانی میهمان رقیب همشهری‌اش اورتون بود و این بازی را با نتیجه ۲ بر صفر به تیم میزبان واگذار کرد.

جارد برنثویت در دقیقه ۲۷ و دومنیک کالورت لوین در دقیقه ۵۸ گل‌های منجر به پیروزی اورتون بحران‌زده را به ثمر رساندند تا این تیم با کسب سه امتیاز بسیار ارزشمند این بازی، یازدهمین پیروزی‌اش را کسب کند و با افزایش فاصله خود با منطقه سقوط به هشت امتیاز، به بقا در لیگ برتر جزیره امیدوار شود. در سمت مقابل، اما لیورپول با قبول این شکست بدموقع ۷۴ امتیازی ماند و نتوانست خودش را به آرسنال ۷۷ امتیازی و صدرنشین برساند. این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و تنها یک امتیاز اختلاف با لیورپولی‌ها پشت سر آن‌ها در رده سوم قرار دارد و به طور بالقوه می‌تواند جای مرسی‌ساید‌ها و حتی آرسنال را در صدر جدول بگیرد.

در بازی همزمان در ورزشگاه اولدترافورد، اما تیم فوتبال منچستریونایتد میهمان خود شفیلدیونایتد را با نتیجه ۴ بر ۲ از پیش رو برداشت. در این بازی اگرچه شفیلدیونایتد با گلزنی جیدون بوگل در دقیقه ۳۵ پیش افتاد، اما گل دقیقه ۴۲ هری مگوایر برای شیاطین سرخ مانع از شکست آن‌ها در نیمه نخست شد. در نیمه دوم، باز هم شفیلدیونایتد زودتر به گل رسید و این بار بن بریرتون در دقیقه ۵۰ گلزنی کرد. ۱۱ دقیقه طول کشید تا من‌یونایتد گل خورده را توسط برونو فرناندز از روی نقطه پنالتی جبران کند. تلاش‌های منچستریونایتد برای کسب تمام امتیاز این بازی در نهایت ثمر داد و فرناندز با زدن دومین گل خود در دقیقه ۸۱ شیاطین سرخ را پیش انداخت و چهار دقیقه بعد راسموس هویلون تیر خلاص را به قلب میهمان شلیک کرد.

پیروزی شانزدهم یونایتد در سی‌و‌سومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس، این تیم را با ۵۳ امتیاز، یک پله در جدول بالا برد و به رده ششم رساند. البته شکست ۲ بر صفر نیوکاسل در خانه وستهام در بازی همزمان نیز در صعود شیاطین سرخ تأثیرگذار بود. این به معنای افزایش شانس شاگردان اریک تنهاخ برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده است.

در دیگر بازی شب گذشته لیگ برتر نیز بورنموث با نتیجه یک بر صفر ولورهمپتون را شکست داد. در تنها بازی معوقه باقیمانده از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب منچسترسیتی میهمان برایتون خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • جدی‌ترین تمرین سپاهان پیش از بازگشت به جام پرامید
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • شگفتی بزرگ جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ گربه سیاه ایران حذف شد!