Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح و کلنگ‌زنی 53 پروژه کشاورزی دهه فجر در مازندران خبر داد و گفت: 60 میلیارد تومان اعتبار برای بهره‌برداری و آغاز این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، عزیزاله شهیدی‌فر از افتتاح 46 پروژه در بخش کشاورزی مازندران دهه فجر امسال خبر داد و افزود: برای این تعداد پروژه کشاورزی 51 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است که قرار است برای 420 نفر ایجاد اشتغال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 21 پروژه تولیدی با اعتبار 41 میلیارد و 500 میلیون تومان در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: 25 پروژه خدماتی و زیربنایی است که برای به بهره‌برداری رسیدن آن 9 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران همچنین از  کلنگ‌زنی هفت پروژه بخش کشاورزی دهه فجر در مازندران خبر داد و افزود: برای این تعداد پروژه 90 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و برای 170 نفر پیش‌بینی اشتغال شده است.

این مسؤول بیان کرد: 23 پروژه آب و خاک، چهار پروژه تولیدات گیاهی، 10 پروژه تولیدات دامی، دو پروژه صنایع و هفت پروژه شیلاتی در این دهه در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

شهیدی‌فر اضافه کرد: 5.5 میلیارد تومان برای پروژه‌های آب و خاک، 16 میلیارد و 400 میلیون تومان برای پروژه‌های تولیدات گیاهی، 11 میلیارد و 800 میلیون تومان برای پروژه‌های تولیدات دامی، 3 میلیارد و 880 میلیون تومان برای پروژه‌های صنایع و 13 میلیارد و 300 میلیون تومان برای پروژه‌های شیلاتی اعتبار هزینه شد.

وی یادآور شد: با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها، 310 اشتغال جدید در پروژه‌های آب و خاک، 27 اشتغال در پروژه‌های تولیدات گیاهی، 37 اشتغال در پروژه‌های تولیدات دامی، هشت اشتغال در بخش صنایع و 38 اشتغال در بخش شیلات ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: احداث گلخانه هیدروپونیک پرورش گل و گیاهان زینتی و لیموترش، پرورش مرغ مادر، پرورش گاو شیری و گوسفند داشتی، پرورش بلدرچین، پرورش مرغ گوشتی، پرواربندی بره و گوساله، پرورش ماهی قزل‌آلا نیمه متراکم، تولید ماهی گرمابی، سورتینگ مرکبات، سکوی جمع‌آوری شیر، تجهیز و نوسازی شالیزارها، احداث و لایروبی آببندان، شن‌ریزی جاده بین مزارع، اجرای سامانه آبیاری کم‌فشار و تحت فشار، احداث کانال و انتقال آب، لاینینگ، برق رسانی و تجهیز چاه و ایستگاه پمپاژ آب و احداث سردهنه از پروژه‌هایی است که دهه فجر امسال در بخش کشاورزی مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

شهیدی‌فر ادامه داد: لایروبی و مرمت آببندان، آبیاری بارانی و کم‌فشار، احداث گلخانه سبزی و صیفی، احداث گلخانه گل و گیاهان زینتی، گلخانه هیدروپونیک از پروژه‌هایی است که در این دهه کلنگ‌زنی می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: افتتاح و کلنگ زنی 53 پروژه کشاورزی دهه فجر مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت تاریخانه دامغان

دریافت 32 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت تاریخانه دامغان امروز با حضور معاون رئیس جمهور و در قالب سفر دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان افتتاح شد.

کد خبر 6082007

دیگر خبرها

  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • افتتاح پروژه پست ۶۳/۲۰ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی
  • افتتاح ۲۸۸ پروژه کشاورزی در دولت سیزدهم