Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس کل بانک مرکزی گفت: متاسفانه علیرغم ارجاع طرح حذف ربح مرکب و سود جرایم تسهیلات بانکی تولیدکنندگان کشاورزی، دامی و صنعتی و... از سوی مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام و تصویب و ابلاغ آن، متاسفانه تاکنون اقدام موثری از سوی بانک‌ها صورت نگرفته و وام گیرندگان دچار سرگردانی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، سیدحسن حسینی شاهرودی در تذکرات شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: پیرو تذکر کتبی سه ماه گذشته به وزیر کار، رفاه و تعاون در خصوص اجرای قانون برنامه و همچنین بودجه سال ۹۸ کشور مبنی بر پرداخت سهم دولت در بیمه رانندگان تاکسی، کامیون، کامیونت و وانت، اظهار کرد: متاسفانه تا کنون هیچ گونه اقدامی صورت نپذیرفته و به ناچار وظیفه دیدم این تخلف از قانون را با سوال از وزیر مطرح کنم که با توجه به ده‌ها امضا توسط نمایندگان، درخواست حضور وزیر جهت پاسخگویی در صحن علنی مجلس به هیات رئیسه تقدیم می‌شود.

وی ضمن تشکر از وزیر آموزش و پرورش در اجرای طرح رتبه بندی معلمان خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم ضمن رفع نواقص و تکمیل این طرح، تسریع در اقدام داشته باشند و کلیه کارکنان اداری و خدماتی نیز مشمول این طرح قرار گیرند.

نماینده مردم شاهرود و میامی گفت: با توجه به افزایش ‌آمار جرم و خصوصا سرقت دام در روستاهای شهرستان‌های شاهرود و میامی از ریاست قوه قضائیه و فرماندهی ناجا می‌خواهم نسبت به بررسی موضوع و تقویت کمی و کیفی دادگستری و نیروی انتظامی این دو شهرستان اقدام نمایند.

حسینی شاهرودی در تذکری خطاب به رئیس کل بانک مرکزی، عنوان کرد: متاسفانه علیرغم ارجاع طرح حذف ربح مرکب و سود جرایم تسهیلات بانکی تولیدکنندگان کشاورزی، دامی و صنعتی و... از سوی مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام و تصویب و ابلاغ آن به مجمع، متاسفانه تاکنون اقدام موثری از سوی بانک‌ها صورت نگرفته و وام گیرندگان دچار سرگردانی شده‌اند.

وی در تذکری به دولت و رئیس جمهوری گفت: علیرغم اعلام دولت مبنی بر پرداخت یارانه معیشتی به ۶۰ میلیون نفر بسیاری از اقشار از جمله روستائیان از آن بهره مند نشده‌اند که امیدواریم اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک مرکزی ربح مرکب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام در واگذاری پرسپولیس؛ سازمان بورس به بانک ملت نامه زد + عکس

سازمان بورس به بانک ملت بابت واگذاری پرسپولیس نامه زد

طرفداری | در حالی که در روزهای گذشته، بحث واگذاری 1 درصد از سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت مطرح شده بود، اما نامه‌ای از سوی سازمان بورس به این بانک، ابهامات جدیدی را در این زمینه ایجاد کرده است.

در این نامه، سازمان بورس از بانک ملت خواسته است تا در خصوص دلایل و انگیزه‌های خود برای خرید سهام باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه دهد.

این در حالی است که پیش از این، مدیر مالی بانک ملت در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که این بانک از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کند و مصوبه‌ای برای این موضوع وجود ندارد.

تناقضات موجود در اظهارات مسئولان بانک ملت و همچنین عدم پاسخگویی شفاف آنها، ابهامات زیادی را در خصوص این واگذاری ایجاد کرده است.

از سوی دیگر، یکی از معضلات بزرگ پرسپولیس و استقلال برای اخذ مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، عدم مالکیت مشترک است.

در همین راستا، دو باشگاه تا 20 فروردین فرصت دارند تا تکلیف مالکیت خود را مشخص کنند.

با توجه به ابهامات موجود در خصوص واگذاری پرسپولیس به بانک ملت، مشخص نیست که آیا این اتفاق تا پیش از 20 فروردین رخ خواهد داد یا خیر. هنوز مسئولان وزارت اقتصاد و ورزش و جوانان به این شایعات واکنشی نشان نداده‌اند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب ها
  • اقدامات موثر شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در جلوگیری از خسارات ناشی از سیلاب‌ها
  • ۸۰ هزار ماموریت اورژانسی انجام دادیم
  • در جدال ارزها با همراهی وکیل متخصص
  • دیپلماسی ارزی فرزین بی سابقه بود
  • ابهام در واگذاری پرسپولیس؛ سازمان بورس به بانک ملت نامه زد + عکس
  • میزان افزایش حقوق کارگران، مجلسی ها را عصبانی کرد /وزیر کار استیضاح می شود؟
  • وزیر کشور: انتخابات دور دوم مجلس ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود / در ۸ حوزه، انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود
  • روش‌های موثر مصرف سیب برای کاهش وزن
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم