Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ارشاد اسلامی استان مرکزی، این اداره کل اعلام کرد؛ اطلاعات تکمیلی نویسندگان و مؤلفان استان مرکزی به زودی ثبت می‌شود و در راستای تکمیل و تدوین بانک اطلاعات نویسندگان و مؤلفان استان در حوزه‌های مختلف با هدف ارائه خدمات بهتر به این افراد، فعالان این بخش می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۵۰۰۰۴۰۰۷۱۳۳۰۸۵ نسبت به معرفی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، همچنین اعلام شده است که از طرف این اداره کل با افرادی که از طریق سامانه پیامکی خود را معرفی کنند، تماس گرفته شده و اطلاعات تکمیلی این افراد ثبت می‌شود.

کد خبر 4835529

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی نویسندگی تالیف کتاب بارش برف سیل سیستان و بلوچستان بوشهر دهه فجر تعطیلی مدارس گرگان قزوین ایلام شهرکرد شیراز خطبه های نماز جمعه انتخابات 98 قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش آزاد ۱۷ میلیون دلار در افغانستان

بانک مرکزی افغانستان اعلام کرده که فردا (سه‌شنبه، ۷ حمل) ۱۷ میلیون دالر را طی داوطلبی به طور لیلام به فروش می‌رسد. 

دفتر مطبوعاتی بانک مرکزی افغانستان امروز (دوشنبه، ۶ حمل) با نشر مطلبی در شبکه اکس از از بانک‌ها و شرکت‌های صرافی و خدمات پولی واجد شرایط تقاضا کرده تا در این داوطلبی اشتراک نمایند. 

‏این بانک گفته است در داوطلبی‌های لیلام اسعار تسویه قسمی معاملات مجاز نیست، برندگان داوطلبی مکلف‌اند تا در مدت معینه، پول معامله خویش را یکبار به طور نقد تحویل بانک مرکزی افغانستان نمایند. 

قابل ذکر است که پیش از این نیز بانک مرکزی افغانستان به منظور حفظ ثبات ارزش پول افغانی میلیون‌ها دلار را از طریق لیلام به فروش رسانده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سوئیفت و راه‌اندازی پلتفرم جدید برای ارز دیجیتال بانک‌های مرکزی
  • نرخ جدید سود سپرده های بانکی در سال جاری + جزئیات
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • معرفی ویژه برنامه‌های رادیویی رسانه ملی در شب‌های قدر
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی
  • پویش اطعام مهدوی در استان
  • معرفی آداب و رسوم ماه رمضان استان‌ها در رادیو پیام
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج به شبکه بانکی/ تخلفات وام ازدواج را گزارش دهید
  • فروش آزاد ۱۷ میلیون دلار در افغانستان