Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با تأکید بر اینکه بستر مدیریتی بانک های استان می‌تواند به سیاست های توسعه‌ای استان کمک کند، گفت: انتظار داریم بانک های خصوصی بیشتر با سیاست های استان همراه شوند.

ظاهر پورمجاهد یکشنبه ۶ بهمن در کمیسیون هماهنگی بانک های استان همدان، اظهار کرد: بخش عمده‎ای از نقدینگی استان همدان به سمت خدمات بازرگانی هدایت شده است که می‎توانیم در مدت باقیمانده تا پایان سال تعدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعتبار بند الف تبصره ۱۸ شناور اعلام شده است، تصریح کرد: تلاش داریم سهمی که دولت مشخص کرده است را به کمک بانک ها جذب کنیم.

پورمجاهد یادآور شد: اقدامات خوبی در استان انجام گرفته به‌طوریکه تدوین سند توسعه استان نشان دهنده این است که می‌توانیم این سهم را جذب کنیم.

وی ادامه داد: منابع داخلی بانک ها به سمت بخش های اصلی اقتصادی هدایت شود نه اینکه قانون و دستورالعمل را نادیده بگیرند اما گاهی بسیاری از دستورالعمل‌های داخلی بانک ها سختگیرانه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در پایان بیان کرد: اگر قرار است در استان ۲۰ هزار شغل ایجاد شود باید ۵۰ درصد از منابع را سیستم بانکی فراهم کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانکهای خصوصی استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان گفت: پرواز شهرکرد_ عسلویه از دهم اردیبهشت برقرار است
منزوی افزود: افزایش پرواز‌های فرودگاه شهرکرد در دستور کار است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خصوص فرودگاه شهرکرد مطرح می‌شود توسعه آن است.

دیگر خبرها

  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم
  • ریزش بیشتر قیمت دلار در راه است؟
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • بانک مرکزی پدر تولید و تولیدکننده را درآورده است؛ به داد بخش خصوصی برسید!
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • انتشار اوراق سپرده خاص به کنترل انتظارات تورمی منجر شد
  • اگر با سیاست بانک مرکزی پیش برویم التهابات بازار ارز بیشتر خواهد شد
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی / احتمال اصلاح نرخ دلار