Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@09:20:51 GMT

پلیس پایتخت طرح ظفر ۳ را کلید زد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۵۹۵۶

پلیس پایتخت طرح ظفر ۳ را کلید زد

رئیس پلیس پایتخت از اجرای مرحله سوم طرح ظفر و شناسایی و انهدام ۷ باند بزرگ مواد مخدر در پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه سومین مرحله طرح «ظفر» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با تلاش‌های صورت گرفته توسط پلیس‌های تخصصی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و کلانتری‌ها به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی تصریح کرد: با تلاش همکارانم هفت باند توزیع مواد مخدر متلاشی شد؛ همچنین ۲۵ قاچاقچی دستگیر و یک تن مواد مخدر نیز کشف شد.

بیشتر بخوانید:

پاتوق معتادان در پایتخت جمع شد

وی با بیان اینکه دو هزار و ۳۴۰ نفر از معتادان متجاهر و خرده‌فروشان دستگیر شدند اعلام کرد:طرح «ظفر ۳» به محوریت مناطق اتابک، دروازه غار، دره فرحزاد، شوش، مولوی و هرندی اجرا شد که در این طرح ۵۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که از آن‌ها برای قاچاق مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در این طرح ۱۳۳ کیلوگرم مواد مخدر از خرده‌فروشان کشف شد، افزود: با حکم قضایی ۴۰ خانه مورد بازرسی قرار گرفت که ۱۰ خانه پلمب شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضا در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر مصمم هستند و کوتاه نخواهند آمد، خاطرنشان کرد: مردم درخواست دارند که دستگاه‌های ذی‌ربط در این خصوص ورود و با معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر برخورد کنند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: دستگاه‌های متولی باید در خصوص نگهداری معتادان متجاهر سن بالا و نوجوانان و معتادان دارای بیماری‌های واگیردار و هپاتیت تصمیم‌گیری کنند.

سردار رحیمی گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۳۰ هزار معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند که برخی از این معتادان بین دو تا ۱۰ بار جمع‌آوری شده‌اند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا اخبار حوادث اعتیاد مواد مخدر قاچاقچیان نیروی انتظامی پلیس پایتخت هپاتیت سردار رحیمی دره فرحزاد دستگاه قضا مولوی شوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۵۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر

دیگر خبرها

  • جمع آوری هدفمند و کم خطای معتادان متجاهر در ورامین
  • ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • اجرای مرحله جدید طرح جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر
  • اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان علی آبادکتول
  • طرح ویژه جمع‌آوری معتادان متجاهر در یک شب
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین