Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:45:08 GMT

سینماها دو روز تعطیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۶۰۰۵

سینماها دو روز تعطیل می‌شود

غلامرضا فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره وضعیت نمایش فیلم‌های سینمایی در ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت، سینماهای سراسر کشور از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه هشتم بهمن تعطیل می‌شود.

وی افزود: روز چهارشنبه نهم بهمن ماه سینماهای سراسر کشور به طور کاملا تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: فعالیت سینماها از روز پنجشنبه ۱۰ بهمن دوباره از سر خواهد گرفت .

فرجی تاکید کرد: شورای صنفی نمایش این هفته و هفته آینده جلسه‌ای برگزار نخواهد کرد.

در حال حاضر در سینماهای سراسر کشور فیلم های مطرب ( مصطفی کیایی)، جهان با من برقص! ( سروش صحت)، زیر نظر ( مجید صالحی)، چشم و گوش بسته ( فرزاد موتمن)،  انیمیشن بنیامین ( محسن عنایتی)، جان دار ( حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری)، ۲۳ نفر ( مهدی جعفری)، منطقه پرواز ممنوع ( امیر داسارگر )، اژدر ( رضا سبحانی)، آشفته‌گی ( فریدون جیرانی)، سونامی ( میلاد صدرعاملی) و امیر ( نیما اقلیما) در حال اکران است.

برچسب‌ها سروش صحت سینما غلامرضا فرجی شهادت حضرت فاطمه زهرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سروش صحت سینما غلامرضا فرجی شهادت حضرت فاطمه زهرا سروش صحت سینما غلامرضا فرجی شهادت حضرت فاطمه زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جوانی جمعیت جریانی فراگیر در سراسر کشور می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در دیدار مدیرکل زنان و امور خانواده و معاون هماهنگ کننده استان های وزارت کشور با دبیر جایزه جوانی جمعیت  در محل دبیرخانه دائمی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت صورت گرفت، دکتر ابوطالب شفقت معاون‌هماهنگ کننده استان‌های وزارت کشور ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته در برگزاری دومین جایزه ملی جوانی جمعیت گفت: تمام ظرفیت استان‌های وزارت کشور در برپایی باشکوه و فراگیر این رویداد بزرگ ملی در اختیار دبیرخانه جایزه قرار دارد و امیدواریم بتوانیم به اندازه وسع مان مثمرثمر باشیم.

دکتر شفقت همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانداری‌ها و مراکز فعال استانی در برگزاری این جایزه ملی تاکید کرد و گفت:قطعا با همسویی و ایجاد انگیزه برای استان‌ها می‌توانیم شاهد جریان فراگیر و گسترده‌ای در سراسر کشور باشیم.

در ادامه این دیدار زینب اختری مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور با تقدیر از این حرکت گسترده ملی گفت:درگیر کردن تمام ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در جهت تقویت و گسترده‌تر برگزار کردن این رویداد بزرگ ملی کاری نیکو و پسندیده است و امیدوارم در ادامه نیز با تمام توان و قوا امور مربوط به برگزاری این رویداد طرح ریزی و اجرا شود.

در این دیدار محمد حسین علی پور دبیر دومین جایزه جوانی جمعیت، جلال غفاری دبیر اجرایی، علی شجاعی فر قائم مقام دبیراجرایی، جواد تمدنی مدیر روابط عمومی و تبلیغات، سیدعلیرضا تقدیری مدیر بخش تلویزیون اینترنتی، میلاد اسدی مدیر بخش رسانه‌های نوین و علی رضا رهنما مدیر امور استان‌های جایزه ملی جوانی جمعیت حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در خوزستان
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • جایزه جوانی جمعیت جریانی فراگیر در سراسر کشور می‌شود
  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • نرخ حمل کالا از حالت توافقی خارج شود
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • رژهٔ نیروهای مسلح به‌مناسبت روز ارتش در سراسر کشور
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • فیلم/ رژه نیروهای مسلح در مراسم روز ارتش در سراسر کشور