Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساخت سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان و دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در جزیره قشم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قشم، «فریدون همتی» استاندار هرمزگان پس از بازدید از مراحل آغاز فیلمبرداری و ساخت سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» در جزیره قشم، عنوان کرد: این مجموعه تلویزیونی یک اثر هنری فاخر، بزرگ و مهم است که فیلمبرداری و تولید بخشی از آن در استان هرمزگان و جزیره زیبای قشم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فیلمبرداری و تولید این مجموعه تلویزیونی در هرمزگان تاثیرات فرهنگی بسیاری در این منطقه خواهد داشت و آثار خوبی از این سریال در جزیره قشم باقی می ماند.

استاندار هرمزگان افزود: محل فیلمبرداری و تولید این سریال تلویزیونی و آثار آن می تواند به یک منطقه گردشگری برای بازدید علاقه مندان از محل تولید سریال سلمان فارسی تبدیل شود و باید در راستای حفظ آن کوشا باشیم.

همتی تصریح کرد: مجموعه مدیریت استان هرمزگان با تمام توان حمایت و پشتیبانی لازم و مناسب را برای فیلمبرداری و تولید این اثر فاخر در هرمزگان انجام می‌دهد.

 زندگی حضرت سلمان فارسی در قالب بزرگترین پروژه سینمایی و سریال سازی کشور به تصویر در می آید 

دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما نیز پس از بازدید از مراحل فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» در جزیره قشم، اظهار داشت: جناب سلمان فارسی یک ایرانی باهوش و مستعد بودند که در نهایت به حقیقت واقعی که همان آشنایی با اندیشه اسلامی و پیامبر بزرگوار اسلام(ص) می‌باشد، رسیدند.

وی اضافه کرد: زندگی حضرت سلمان فارسی در قالب بزرگترین پروژه سینمایی و سریال سازی کشور به تصویر در می آید تا ضمن معرفی این شخصیت، بخشی از تاریخ و تمدن ملت بزرگ ایران را نیز به همگان نشان دهد.

رئیس سازمان صدا و سیما خاطرنشان کرد: ساخت این مجموعه تلویزیونی عظیم و فاخر، آثار و برکات بسیاری را به همراه دارد و نقش تاریخی و تمدن ساز ملت ایران و دین مبین اسلام را به جهانیان معرفی می کند.

شایان ذکر است؛ این مجموعه بزرگ تلویزیونی به کارگردانی داود میرباقری در حال فیلمبرداری و تولید است.

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما نماز جمعه مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما مسجد سلمان فارسی جزیره قشم ساخت فیلم هرمزگان خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ها برای تامین آب پایدار جزیره قشم ادامه یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علیرضا تنگسیری در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت آب فاضلاب هرمزگان، محمد حسینی فرماندار قشم و عادل پیغامی مدیرعامل منطقه آزاد قشم، در خصوص وضعیت آبرسانی به روستاها و شهرهای جزیره قشم و همچنین پروژه های محرومیت زدایی در جزیره قشم، با تاکید بر اینکه باید تمام تلاش خود برای تامین آب پایدار جزیره قشم به کار گرفت، اقدامات آبفای هرمزگان در تامین آب شهرها و روستاهای قشم را ستود و ابراز امیدواری کرد: هرچه زودتر عملیات احداث آب شیرین کن سلخ به اتمام برسد.

وی ادامه داد: با شروع فصل گرما نیاز به آب نیز بیشتر می شود و ضرورت دارد تا در این زمینه بدون تعلل فرایند واگذاری زمین برای احداث آب شیرین کن در سلخ انجام پذیرد.

سردار تنگسیری، راه اندازی آب شیرین کن باسعیدو و استفاده از ظرفیت آب شیرین کن قشم مولد را بسیار حیاتی و تاثیرگذار دانست و ابراز امیدواری کرد، این روند نیز ادامه داشته باشد تا دغدغه مردم در خصوص نیازهای آبی مرتفع شود.

وی گفت: ما نیز در قرارگاه محرومیت زدایی تلاش خواهیم کرد تا پروژه های جهاد آبرسانی را به سرانجام برسانیم و شاهد یک وضعیت مطلوب در جزیره قشم باشیم.

در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به پروژه های اجرا شده در جزیره قشم به اقدامات انجام شده از سوی دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با حمایت و پشتیبانی استاندار هرمزگان شاهد اتفاقات ماندگاری در جزیره قشم توسط این دولت بوده ایم که سال گذشته یکی از سال های ماندگار در جزیره قشم در خصوص اجرای پروژه های آبرسانی بود. در این سال و در یک اقدام جهادی عملیات آبرسانی به لافت و روستاهای مسیر به طول ۸ کیلومتر در کمتر از سه ماه و عملیات آبرسانی به درگهان از آب شیرین کن قشم مولد به طول ۱۶ کیلومتر در کمتر از دو ماه در آستانه عید نوروز به اتمام رسید.

عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه وارد مدار شدن آب شیرین کن باسعیدو با ظرفیت ۳ هزار متر مکعب در شبانه روز، تامین آب لافت و درگهان و روستاهای مسیر از محل آب شیرین کن قشم مولد با ظرفیت ۵ هزار متر مکعب در شبانه روز و اجرای خطوط انتقال و شبکه های توزیع باعث شد تا بخشی از دغدغه های مردم قشم در زمینه آبرسانی مرتفع شود.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان مصمم به تامین و تکمیل زون بندی های قشم برای تامین آب پایدار است که در همین راستا، پیش بینی احداث یک واحد آب شیرین کن در سلخ شده است که با واگذاری زمین از سوی منطقه آزاد قشم، عملیات اجرایی این پروژه نیز آغاز خواهد شد و شاهد بهبود وضعیت آب جزیره قشم در آینده خواهیم بود.

به گفته حمزه پور، جزیره قشم فاقد هر گونه منابع شیرین سطحی و زیر زمینی است و تنها گزینه تامین آب آن، احداث سایت های نمک زدایی است که آبفا تمام توان خود را برای استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران و دریافت مجوز خرید تضمینی آب از سوی وزارت نیرو به کار گرفته است.

مدیرعامل آبفا با اشاره پروژه های محرومیت زدایی در جزیره قشم گفت: تاکنون در قالب این طرح بیش از ۲۰ کیلومتر خط انتقال و بیش از ۷ کیلومتر شبکه توزیع توسط نیروی دریایی سپاه به عنوان معین قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در جزیره قشم اجرا شده است که روند تکمیل پروژه های پیش بینی شده نیز در حال انجام است.

کد خبر 6062647

دیگر خبرها

  • آغاز یک سریال جدید از فردا
  • ◄ هفت خدمه لنج باری غرق شده در آب های اطراف جزیره قشم، نجات یافتند
  • نجات هفت خدمه لنج باری در آب‌های اطراف جزیره قشم
  • معنای اسم شخصیت‌های سریال جومونگ به فارسی چیست؟/ عکس
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • ثبت ترابری ۱۱۵ هزار نفر مسافر در بنادر غرب هرمزگان
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • بن‌سلمان با الهام از یک بازی شهربازی می‌سازد/ عکس
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود
  • تلاش ها برای تامین آب پایدار جزیره قشم ادامه یابد