Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجیدی از پیروزی تیمش مقابل الکویت خوشحال است.

طرفداری- فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود مشکلاتی که برای آمدن به دبی داشتیم، اما بازیکنان استقلال خوب و فوق‌العاده کار کردند.

به گزارش تسنیم، فرهاد مجیدی درباره برتری 3 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل الکویت کویت در مرحله دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت:

قبل از هر چیزی باید از استراماچونی تشکر کنم که در نیم‌فصل اول، زحمات زیادی برای استقلال کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مشکلاتی که برای آمدن به دبی داشتیم و تا هفته گذشته وضعیت‌مان را نمی‌دانستیم، اما بازیکنان ما خوب بازی کرده و فوق‌العاده بودند. این پیروزی را به هواداران استقلال تبریک می‌‌گوییم.

وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل الریان قطر در مرحله سوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت:

نتیجه خوبی مقابل الکویت کسب کردیم، اما از امروز تمرکزمان را برای بازی با الریان می‌گذاریم. الریان تیم خوب و قدرتمندی است و سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی همان‌طوری که مقابل الکویت بازی کردیم، سه‌شنبه نیز نتیجه خوبی کسب کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند خوب خود امروز هم توانست در ورزشگاه آزادی سه امتیاز حساس در دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین را به دست بیاورد و سه بار دروازه شاگردان دقیقی را باز کند، اما آبی پوشان قبل از شروع این بازی اقدام جالبی به یاد مهدی مهدی‌پور انجام دادند.

تمام 11 بازیکن اصلی استقلال قبل از شروع دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین و نمایش هجومی در این بازی، پیراهنی سفید رنگ که تصویر مهدی مهدی‌پور روی آن درج شده بود را بر تن کردند و عکس تیمی را به یاد او گرفتند.

مهدی مهدی‌پور که تا هفته بیست و دوم لیگ برتر جزو مهره‌های تاثیرگذار استقلال بود و در دیدار مقابل مس رفسنجان به دلیل آسیب دیدگی و پارگی رباط صلیبی تعویض شد و ادامه فصل را از دست داد، برای دومین بازی پیاپی دور از فهرست نفرات‌شان در دیدار با شمس‌آذر بود، اما هم‌تیمی‌هایش یاد او را زنده نگه داشتند.

بازیکنان استقلال هفته گذشته هم مقابل آلومینیوم اراک به یاد مهدی‌پور بودند و پس از گلزنی پیراهن او را به نمایش گذاشتند که امروز هم حرکت جالب دیگری برابر شمس آذر انجام دادند.

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم/ بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم
  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی