Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن پلارک رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی گفت: پس از دستور رهبر معظم انقلاب درخصوص بسیج مردمی به‌منظور کمک‌رسانی به عزیزان سیل‌زده، ۳۰ موکب با انتقال کمک‌های مردمی به مناطق مشخص شده، شروع به خدمات‌رسانی از ۲۴ دی ماه کردند.

وی افزود: موکب‌های خدمات رسان در شهرستان و بخش‌های دلگان، جلگه چاه‌هاشم، چاه شور، نیکشهر، قصر قند، بنت، چابهار، کنارک، دشتیاری وپلان مستقر شدند که این خدمات رسانی تا فردا (هفتم بهمن) ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی با بیان اینکه ۹۵۲ هزار پرس غذا طبخ و بین هموطنان سیل زده توزیع شد‌ه است، افزود: موکب‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، اصفهان، فارس، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد و خود استان سیستان و بلوچستان در مناطق یاد شده مستقر شدند.

وی با بیان اینکه موکب‌های اربعین پتانسیل بالایی در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارائه خدمات به هموطنان در شرایط بحرانی را دارند گفت: در این مدت ۲۵ هزار بسته غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، چای، ماکارونی، آرد و... ۸ هزارتخته پتو و ۱۰۰ هزار قرض نان نیز در بین هموطنان سیل زده توزیع شده است.

پلارک با بیان اینکه موکب‌ها در کنار تامین خوراک در بخش خدمات نیز فعال بودند، افزود: در مدت یاد شده ۳۰ سرویس بهداشتی نیز با همت خادمان موکب‌ها ساخته شد.

وی افزود: ارائه خدمات پزشکی به ۱۰ هزارنفر، توزیع ۳ هزار بسته بهداشتی و ۲۵ تن سیمان از دیگر خدمات ارائه خدمات ارائه شده توسط موکب‌های اربعینی در مناطق سیل زده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد اربعین حسینی عتبات عالیات سیل سیستان و بلوچستان سیل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آبفا استان بوشهر در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی همواره در امداد رسانی به مناطق آسیب دیده از حوادثی مانند سیل و زلزله پیشگام بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه در جریان سیل اخیر در سیستان و بلوچستان نیز آسیب‌هایی به زیرساخت‌های این منطقه و شبکه آبرسانی تحمیل شد، افزود: در همین راستا تیم آبرسانی سیار شرکت آبفا استان بوشهر به منطقه اعزام شده است.

عالی ادامه داد: تیم اعزامی تا زمان موردنیاز در منطقه حضور خواهد داشت و بر اساس درخواست‌های مدیریت بحران نسبت به خدمت رسانی به هم وطنان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: چنین اقداماتی تبلوری از اتحاد و همدلی در ایران اسلامی است تا استان‌ها همگام با یکدیگر در مواقع بحرانی به کمک یکدیگر بشتابند.

کد خبر 6087696

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان