Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک دوره مسابقه والیبال بانوان در شهرستان کوثر در حال برگزاری است .

به گزارش برنا،همزمان با شروع چهل و یکمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های ورزشی "گرامیداشت دهه فجر " با مسابقات والیبال بانوان آغاز شد.

این مسابقات با شرکت ۵ تیم( نوجوانان هیئت والیبال ، جوانان هیئت والیبال ، بهار ، پدیده و فرمانداری) به صورت دوره ای و از اول بهمن ماه در محل سالن حجاب گیوی آغاز در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در بازی های هفته اول این رقابت ها تیم های بهار، نوجوانان و جوانان هیئت والیبال کوثر توانستند در حضور علاقمندان به والیبال بر حریفان خود برتری یابند.   برنامه بازی ها بدین شرح است : **دوشنبه 7 بهمن ماه ساعت 16: * تیم فرمانداری - تیم بهار   **جمعه 11 بهمن ماه ساعت 16: *نوجوانان هیئت والیبال - فرمانداری   **شنبه 12 بهمن ماه ساعت 16: *جوانان هیئت والیبال-فرمانداری   **دوشنبه 14 بهمن ماه ساعت 16: *فرمانداری - پدیده   **چهارشنبه 16 بهمن ماه ساعت 16 : *نوجوانان هیئت والیبال - بهار   **جمعه 18 بهمن ماه ساعت 16: *جوانان هیئت والیبال - نوجوانان هیئت والیبال

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اردبیل والیبال بانوان شهرستان کوثر دهه فجر ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه زمان بندی مسابقات جهانی تکواندو و مچ اندازی قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مسابقات جهانی تکواندو در بخش بانوان از  ۲۸ تا ۲۹ فروردین و مسابقات بخش آقایان ۳۰ تا ۳۱ فروردین از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ برگزار می‌شوند.

مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا نیز در بخش بانوان از ۳۱ فروردین تا ۸ اردیبهشت، ساعت ۸ تا ۱۳ و در بخش آقایان از ۳۱ فروردین تا ۸ اردیبهشت و از ساعت ۱۴ تا ۲۰ برگزار می‌شوند.

مسابقات جهانی تکواندو و مچ اندازی قهرمانی آسیا در سالن چندمنظوره المپیک کیش برگزار می شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی فوتبال جوانان
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • برنامه روز چهارم مسابقات/ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر
  • صعود ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • تیم‌های قهرمان فوتسال در میبد جام رمضان را بالای سر بردند
  • اعلام برنامه زمان بندی مسابقات جهانی تکواندو و مچ اندازی قهرمانی آسیا
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آلیش بانوان ایران اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود