Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- وزیر راه و شهرسازی از حذف ٤٢ درصد از ثبت‌نام کنندگان در دور اول ثبت نام مسکن ملی خبر داد و گفت: مرحله دوم ثبت نام مسکن‌ملی تا قبل از عید آغاز می‌شود.

محمد اسلامی روز یکشنبه در حاشیه مراسم معارفه رییس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان در جمع خبرنگاران به پایان پالایش اطلاعات متقاضیان مسکن ملی اشاره کرد و خبر داد: ٤٢ درصد ثبت نام کنندگان در سامانه مسکن ملی فاقد شرایط شناخته شدند و ٥٨ درصد شرایط حضور در این طرح را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای ٥٨ درصدی که در دور اول واحد شرایط شناخته شدند، ١٤٠ هزار واحد ساخته می شود و تعداد زیادی زمین در شهرهای بزرگ به گروه‌های واجد شرایط داده می شود که باید سازمان نظام مهندسی در تهییه نقشه ها و نظارت بر ساخت و ساز حضور موثر داشته باشد.

وی از دوره جدید مدیریت سازمان نظام مهندسی خواست تا طرح اقدام ملی مسکن را مدیریت کند و ادامه داد: فاز دوم ثبت نام قبل از پایان سال انجام می شود و شناسایی متقاضیان واقعی در مرحله دوم آسان تر خواهد بود.

وی ادامه داد: طرح مسکن ملی فرصت ساخت و ساز زیادی را در کشور تعریف می کند که در این شرایط نقش آفرینی سازمان نظام مهندسی کشور پررنگ تر خواهد بود.

مراسم معارفه «احمد خرم» رییس جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان و و تودیع «فرج الله رجبی» رییس پیشین سازمان، امروز (یکشنبه ۶ بهمن) در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

در مراسم امروز اعضای اصلی و علی البدل شورای مرکزی دوره هشتم و نیز روسای سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها حضور دارند.

 ایرنا

برچسب ها: وزیر راه و شهرسازی ، مسکن ملی ، ثبت نام

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی مسکن ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آیت الله نورمفیدی در این دیدار علما و روحانیت را پناه مردم دانست و افزود: همه ما باید خیران و مردم را به سمت احداث مسکن محرومان سوق دهیم.    

او گفت: امام (ره) حساب صد بنیاد مسکن را با هدف مشارکت مردم برای ساخت مسکن محرومان حتی با هزینه اندک تاسیس کرده است.  
سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: اقدامات خوب عمرانی و مسکن روستایی بنیاد مسکن باید به مردم اطلاع رسانی شود.

او ادامه داد: در نوسازی مسکن روستایی گلستان ۵۵ درصد پیشرفت دارد، اما در کشور این رقم ۵۳ درصد است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان هم گفت: در دو سال گذشته ساخت بیش از ۱۴ هزار مسکن در راستای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌ها آغاز شد.
او افزود: هفتاد درصد خانواده‌های مددجوی کمیته امداد امام خمینی گلستان صاحب خانه شدند و سی درصد باقیمانده هم تا پایان سال ۱۴۰۴ صاحبخانه می‌شوند.

حسینی همچنین خبر داد: گلستان در نوسازی و بازسازی واحد مسکونی رتبه سوم کشور را داراست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

                                      

 

 

دیگر خبرها

  •  چرا در شرایط جنگی گشت ارشاد بازگشت؟
  • انتقاد از بی قانونی در نظام مهندسی اهواز
  • شهید «محسن صداقت» اخلاص بسیاری داشت
  • عملیات وعده صادق موجی از شادی را به ارمغان آورد
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران
  • جزییات اقدام عجیب آمریکا برای حضور وزیر امور خارجه ایران در نیویورک
  • ساختمانی که برخلاف اصول مهندسی ساخته شد