Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مردم برخی شهر‌های استان از جمله کاکی در شهرستان دشتی و بردخون در شهرستان دیر می‌گویند اکنون چند روز است که سیلندر گاز مایع در شهرهایشان پیدا نمی‌شود و یا اگر هم پیدا شود باید ساعت‌ها در صف بمانند.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، کمبود گاز مایع را رد می‌‎کند و می‌گوید سهمیه ماهانه استان بوشهر چهار هزار و ۶۱۰ تن است که مرتب جذب می‌شود و مشکلی برای تامین آن نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد بیوکی افزود: گاز مایع را بیشتر از پالایشگاه ماهشهر تامین می‌کنیم و گاهی حتی ۵ هزار تن و بیشتر هم به ما گاز تحویل داده‌اند.

او ادامه داد: سهمیه‌ای که اکنون داریم مانند سهمیه‌ای است که پیش از زمان گازرسانی به استان داشته‌ایم و با توجه به اینکه بیش از ۹۸ درصد شهر‌های استان به شبکه گاز متصل هستند اکنون نباید مشکلی در زمینه تامین گاز مایع داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر بیان کرد: در روز‌های گذشته نیز کمبودی نداشته‌ایم، اما نکته اصلی این است که گاز توزیع می‌شود، اما نصیب خودرو‌ها می‌شود و به دست مصرف کنندگان نمی‌رسد.

بیوکی گفت: پس از سهمیه بندی شدن بنزین و گران شدن قیمت آن استفاده از گاز مایع یا ال پی جی در خودرو‌ها افزایش یافته است، کاری که غیرمجاز است و باید با متخلفان برخورد شود.

او عنوان کرد: اکنون شش شرکت شامل ایران گاز، بوتان گاز، سالم گاز، جنوب گاز، پرسی ایران گاز و لیان گاز در زمینه توزیع گاز مایع در استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلندر گاز گاز مایع ال پی جی سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر

جانشین پلیس راه بوشهر با اشاره به برخورد ۳ خودرو سواری در محور جاده ساحلی بوشهر به گناوه گفت: در این تصادف ۲ نفر جان باختند و سه نفر هم به‌شدت مصدوم شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ رسول قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به تصادف سه خودرو در محور ساحلی بوشهر به سمت گناوه اظهار داشت: سه خودرو هایما، پژو پارس و پژو 206 که در محور مواصلاتی برازجان به سمت گناوه و مسیر بالعکس شامگاه شنبه در تردد بودند به علت سبقت غیرمجاز به‌شدت به هم برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در این تصادف متأسفانه 2 نفر فوت کردند و 3 نفر مصدوم شدند گفت: در این حادثه راننده خانم 206 در محل تصادف فوت می‌کند و راننده پژو پارس به سبب شدت جراحت در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس جان خود را از دست می‌دهد.

جانشین پلیس راه بوشهر با اشاره به اینکه 3 نفر در خودروهای یاد شده مصدوم شدند،گفت: علت حادثه در دست بررسی است، ولی در مجموع محور ساحلی گناوه به بوشهر و بالعکس از نقاط حادثه‌خیز است که عملیات ایمن‌سازی آن در دست اجراست.

قنبری، از رانندگان خواست در محور ساحلی بوشهر به گناوه و بالعکس ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سبقت غیرمجاز پرهیز کنند، گفت: این تصادف در محل جزیره شیف بوشهر رخ داده که رانندگان حتماً لازم است در این محور با سرعت مطمئنه تردد کنند.

همچنین اسماعیل چهله‌زاده با اشاره به تصادف سه خودرو سواری یاد شده تصریح کرد: طی گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر، مبنی بر تصادف شاخ به شاخ 3 خودرو سواری پژو پارس، 206 و هایما در کیلومتر 40 جاده بوشهر به گناوه ، تیم امدادی پایگاه امدادی حسن نظام بوشهر به محل حادثه اعزام شد.

رئیس هلال احمر بوشهر اضافه کرد: این حادثه 5 نفر حادثه دیدند که 2 نفر فوت می‌کنند و 3 نفر هم مصدوم شدند. تیم‌های امدادی هلال احمر به‌صورت شبانه‌روزی در امدادرسانی آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • پولیش رنگ نانویی به کمک خودروسازان آمد
  • شمار جایگاه‌های عرضه‌ سوخت مایع در منطقه کرمانشاه به ۱۲۸ باب رسید
  • پولیش رنگ نانویی به کمک خودروسازان آمده است
  • صرفه جویی ۹۲ میلیون دلاری با تولید خوراک قزل‌آلای رنگین‌کمان
  • صرفه‌جویی ارزی ۹۱ میلیون دلاری با تولید خوراک قزل‌آلای رنگین‌کمان
  • موفقیت متخصصان ایرانی در مسیر تولید خوارک دام، طیور و آبزیان
  • صرفه جویی ۹۲ میلیون دلاری با تولید خوراک قزل‌آلای رنگین‌کمان یک شرکت دانش‌بنیان
  • ۲ فوتی و ۳ مصدوم در حادثه رانندگی محور ساحلی بوشهر
  • بهره‌برداری از پولیش رنگ نانویی در شرکت‌های تامین‌کننده قطعات خودرو
  • استفاده از پولیش رنگ نانویی در قطعات خودرو