Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@08:32:40 GMT

قطع گاز در برخی مناطق شیراز

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۶۳۱۹

قطع گاز در برخی مناطق شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بر اساس اطلاعیه شرکت گاز استان فارس، به دلیل توسعه شبکه گازرسانی، جریان گاز در برخی از مناطق شیراز از ساعت ۸ صبح دوشنبه هفتم بهمن ماه به مدت چهار ساعت قطع می‌شود.

این مناطق شامل خیابان ایمان شمالی ۲۰ متری عظیم و تمامی کوچه‌ها و فرعی‌های منشعب از آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماره تلفن ۱۹۴ امداد گاز، ۲۴ ساعته پاسخگوی مشترکان است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گاز بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،روح‌االه شجاعیان گفت: مبدا این خط میدان گل‌ها (فلکه سنگی) صدرا و مقصد فلکه اطلسی شیراز است که در آغاز این طرح با ۳ دستگاه ون شهروندان جابه جا خواهند شد و قرار است ۵ دستگاه دیگر ظرف یک‌ماه آینده به این خط اضافه شود.
وی در خصوص ساعات کاری این خط گفت: شروع به کار ناوگان در شهر صدرا از ساعت ۶ صبح است که به فاصله زمانی یک ساعت تا ۲۱ شب ادامه خواهد داشت و ساعت کاری از سمت شیراز از ۷ صبح تا ۲۲ شب است.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر صدرا در رابطه با مزایای این طرح گفت: در سال‌های گذشته شهروندان صدرا برای حضور در نقاط شمالی شیراز باید از شهرک گلستان و بزین رفت و آمد می‌کردند که هم هزینه بر بود و هم وقت زیادی را شهروندان صرف این تردد می‌کردند که هم‌اکنون با راه‌اندازی این خط جدید میدان گل‌ها هم هزینه کمتری از سوی مسافران پرداخت می‌شود و همین که در وقت شهروندان صرفه‌جویی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی بیست و هشتم فروردین
  • راه اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به شیراز
  • راه‌اندازی یک خط جدید در حوزه حمل‌ونقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • راه‌اندازی خط جدید درحوزه حمل و نقل شهری صدرا به سمت شیراز
  • آسفالت بیش از ۱۶ هزار مترمربع معابر در شیراز
  • آسفالت بیش از ۱۶۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و چهارم در شیراز
  • اوقات شرعی فردا بیست و هفتم فروردین در شیراز
  • تمدید لغو پرواز‌های فرودگاه شیراز تا ساعت ۶ صبح دوشنبه
  • اوقات شرعی فردا بیست و ششم فروردین در شیراز