Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم عزاداری و سوگواری در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام و مسجد دانشگاه شریف برگزا می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام، مراسم سوگواری ایام فاطمیه از روز یکشنبه ۶ بهمن ماه تا روز پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه به مدت ۵ شب، بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مصلای بزرگ آستان مقدس، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید محمد باقرعلم الهدی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام حاج محد رضا میرزاخانی در چهار شب اول و حاج یداله پاشازاده در شب پنجم در سوگ دخت نبی مکرم اسلام(ص) به مرثیه سرایی خواهند پرداخت.

همچنین در روز شهادت آنحضرت مصادف با چهارشنبه ۹ بهمن ماه نیز ویژه برنامه ای بعد از نماز ظهر و عصر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شیخ محسن الهی و مرثیه سرایی حاج اصغر دوستی در مصلای بزرگ آستان مقدس برپا می شود.

*مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مسجد دانشگاه شریف برگزار می‌شود

به همت هیات دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف هم‌زمان با فرا رسیدن ایام شهادت صدیقه طاهره حضرت زهرا (س) مراسم سوگواری و عزاداری دانشگاهیان برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش این مراسم عزاداری به مدت ۵ شب از ۵ تا ۹ بهمن ماه در مسجد دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

مراسم عزاداری در تاریخ ذکر شده از ساعت ۱۹:۳۰ با قرائت زیارت عاشورا و تلاوت قرآن کریم آغاز خواهد شد و پس از آن مراسم با سخنرانی حجت الاسلام قاسمیان ادامه می‌یابد.

در پایان مراسم مداحان اهل بین حاج محمد رستمی، کربلایی محمدرضا رجبی‌فر و حجت الاسلام رشدی مراسم را با عزاداری و سینه رنی به پایان می‌رسانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهادت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: ۱۲ فروردین از ایام الله است، که باید برای همیشه زنده بماند.

وی گفت: گرامیداشت این مناسبت بزرگ در نمازهای جمعه ۱۰ فروردین مورد توجه سخنرانان و خطبای نماز جمعه قرار خواهد گرفت. تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی و فضاسازی شهری و تبیین این رخداد بزرگ در محافل و مجالس از دیگر برنامه‌های این مناسبت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: از آنجایی که روز ۱۲ فروردین با شب ۲۱ ماه مبارک رمضان مقارن شده است در مراسم باشکوه احیای شب ۲۱ ماه رمضان به این مهم پرداخته خواهد شد و در آستانه‌ای مقدس خاصه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و مصلای تهران و مصلاهای آستان و مراسم احیا در مساجد گرامیداشت یوم الله ۱۲ فروردین مورد توجه قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: از آنجایی که بنیانگذار و معمار کبیر این نظام مقدس امام راحل بودند مراسم محوری ۱۲ فروردین با همکاری آستان مبارک حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) در حرم مبارک ایشان با سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد که از مردم انقلابی تهران دعوت می‌شود از ساعت ۲۳ شب ۲۱ ماه رمضان در این مراسم باشکوه حضور پیدا کنند.

کد خبر 6064436

دیگر خبرها

  • مراسم احیاء شب های قدر و عزاداری شهادت امام علی(ع) در کرمانشاه
  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • مراسم ۱۲ فروردین با سخنرانی رئیس جمهور در حرم امام برگزار می شود
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • برنامه مراسم معنوی احیای شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برگزاری نشست هم‌ اندیشی دستگاه‌ های فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه پایانی ماه مبارک رمضان
  • برنامه مراسم معنوی احیاء شب‌های قدر و عزاداری شهادت حضرت امیرالمومنین (ع) در دانشگاه تهران
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • اعلام ویژه برنامه‌های مراسم احیای لیالی قدر در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)
  • تنها موزه متعلق به یک بانوی کریمه در جهان