Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:12:55 GMT

معرفی حمایت‏‌های آسیاتک از استارت آپ‏‌ها

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۶۴۳۶

معرفی حمایت‏‌های آسیاتک از استارت آپ‏‌ها

آسیاتک با ستاد توسعه فناوری‏‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شرکت آسیاتک، این شرکت در راستای حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان کشور با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای اقدام به همکاری با ستاد توسعه فناوری‏‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی کرده و محصولات و سرویس‌های ویژه‌ای را مختص شرکت‌های فوق‌الذکر طراحی و عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پکیج‌های شرکت آسیاتک در زمینهٔ‌های خدمات دیتاسنتر (IDC) شامل میزبانی سرور، اجاره سرور اختصاصی، مجازی و ابری، خدمات پهنای باند اختصاصی و اشتراکی، خدمات تلفن ثابت مبتنی بر IP، خدمات ارزش‌افزوده VAS، امکان استفاده از public wifi در فرودگاه‌ها و مراکز تجاری و همچنین اینترنت پرسرعت/ADSL۲+ و TD-LTE بوده که به استارت آپ‏ها و مراکز شتاب دهی ارائه خواهد شد.

شرکت انتقال داده‏‌های آسیاتک، دارای مجوز FCP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با ایجاد زیرساخت‌های بزرگ شبکه‌ای (Access) در سراسر کشور و همچنین طراحی، ایجاد و بهره‌برداری از چندین مرکز داده بزرگ از جمله در برج میلاد تهران همواره سعی کرده که اکوسیستم مناسبی جهت فعالیت و توسعه انواع شرکت‌های بزرگ و کوچک و بخصوص مجموعه‌های خلاق و دانش‌بنیان را فراهم کند.

 آسیاتک تاکنون بسیاری از استارت آپ‌های کشور را تحت پوشش خود قرار داده و اکنون نیز با همکاری ستاد توسعه فناوری‏‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی با رویکردی جدید به حمایت‌های خود ادامه می‌دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آسیاتک حمایت از استارتاپ ها شرکت های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«معرکه» محلی برای معرفی کسب و کار‌ها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد عطارزاده مسئول اجرایی رویداد «معرکه»اینوتکس 2024 گفت: معرکه برای اولین‌بار در رویداد اینوتکس روی استیج قرار گرفت و این فرصت را برای تیم‌های استارت‌آپی ایجاد کرده تا همه ایده یا کسب‌وکار خود را ارائه کنند.

وی ادامه داد: پس از تجربه نخست برگزاری این رویداد، ما مشغول برنامه‌ریزی برای توسعه معرکه بعنوان یک کسب و کار مستقل بودیم و حالا در آستانه برگزاری دومین دوره از رویداد‌های معرکه در اینوتکس ۲۰۲۴. معرکه این ظرفیت را دارد که فرصت حضور استارت‌آپ‌های بیشتری را در رویداد اینوتکس فراهم کند.

عطارزاده گفت: با تلاش تیم برگزاری و حمایت‌های پارک فناوری پردیس، معرکه دور اول اتفاق پرشور و جذابی را رقم زد، آنقدر که تصمیم گرفتیم در پاییز سال گذشته، دبیرخانه دائمی معرکه را راه‌اندازی کنیم و طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار شد که بخش آموزش و جذب سرمایه نیز به معرکه اضافه شود.

وی تاکید کرد: با توجه به ارتباط تیم اجرایی معرکه با استیج رویداد‌های بزرگ، این فرصت را برای تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها ایجاد خواهیم کرد تا بتوانند در رویداد‌های مختلف حضور پیدا کرده و ایده و فعالیت‌های خود را به مخاطبین اعلام کنند.

عطارزاده گفت: به همین منظور، تیم محتوایی معرکه اقدام به تولید محتوای تخصصی برای استارت‌آپ کرده است و طی قراردادی با پلتفرم‌های شتابدهی، این قصد را دارد که آموزش پیش شتابدهی را بصورت ویژه در معرکه اضافه کنیم. از سوی دیگر طی جلساتی که با صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلف داشتیم مقرر شد محتوای معرفی استارت‌آپ‌های حاضر در معرکه به این صندوق‌ها ارائه شود و معرکه پلی بین استارت‌آپ و سرمایه‌گذاران باشد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیزدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری «اینوتکس ۲۰۲۴» از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ شــرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار و بیش از ۱۰ رویداد جانبی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت صندوق نوآوری از راه‌اندازی خط تولید دانش‌بنیان‌های ایرانی در کنیا 
  • از برگزاری رویدادهای گردشگری شناسنامه‌دار در کرمانشاه حمایت می‌کنیم
  • معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی
  • انتصاب جدید در ستاد مرکزی راهیان نور کشور
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • مشارکت راهبردی ایران و روسیه در صنعت نفت و گاز
  • نقش هولدینگ‌های صنعتی در آینده اکوسیستم نوآوری بررسی می‌شود
  • ثبت ۱۲ فرآورده دارویی و ۵۰ تجهیز پزشکی شرکت‌های ایرانی در کنیا
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • «معرکه» محلی برای معرفی کسب و کار‌ها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴