Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@16:09:52 GMT

شهرکرد میزبان سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۶۴۴۱

شهرکرد میزبان سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری از برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در بام ایران، خبر داد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری، جواد کارگران اظهار کرد: سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با دهه مبارک فجر در شهرکرد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هنوز نام و تعداد فیلم‌ها به استان اعلام نشده، اما با تشکیل دبیرخانه جشنواره و صدور ابلاغ برای کمیته‌های دبیرخانه و ابلاغ شرح وظایف، مقدمات کار جهت برگزاری این جشنواره در استان انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: با توجه به برنامه‌های پیش‌بینی شده از لحاظ تبلیغ و توزیع بلیت‌ها، پیش‌بینی ما این است که امسال نسبت به سال‌های گذشته استقبال بیشتر و بهتر باشد.

او افزود: استقرار گروهای تولیدی و خبری صداوسیما در محل اکران فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر با حضور کارشناسان این حوزه، طرح موضوع جشنواره فیلم فجر در شورای اطلاع‌رسانی استان، نشست با روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای دولتی جهت برگزاری هر چه با شکوه‌تر این جشنواره از برنامه‌هایی است که پیش‌بینی شده و اجرا خواهد شد.

او گفت: فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با دهه مبارک فجر از ۱۵ الی ۲۱ بهمن ماه در محل مجتمع فرهنگی غدیر شهرکرد اکران خواهند شد.

شایان ذکر است که مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد (سینما خانوادگی غدیر شهرکرد) در هر سانس پذیرای بیش از ۴۰۰ نفر از علاقه‌مندان به فیلم خواهد بود و اقدامات لازم در این خصوص به عمل آمده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری منطقه چهارمحال و بختیاری جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد سردترین مرکزاستان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: همچنین شهرکرد سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری ثبت شد.
چراغپور افزود: مالخلیفه با دمای ۱۷ درجه بالای صفر گرمترین نقطه چهارمحال و بختیاری گزارش شد.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور بروجن به لردگان
  • هفدهمین روز از مسابقه زندگی با آیه‌ها در شهرکرد
  • حضور بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • اوقات شرعی ۹ فروردین به افق شهرکرد
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • اعلام برندگان چهاردهمین روز مسابقه زندگی با آیه‌ها در شهر کرد
  • شهرکرد سردترین مرکزاستان کشور
  • اوقات شرعی ۸ فروردین به افق شهرکرد
  • دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی
  • اوقات شرعی ۷ فروردین به افق شهرکرد