Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:14:48 GMT

۹۰تن خوراک دام به سیل‌زدگان شرق هرمزگان ارسال شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۶۴۵۹

۹۰تن خوراک دام به سیل‌زدگان شرق هرمزگان ارسال شد

این کمک‌ها شامل ۷۰ تن سبوس و ۲۰ تن جو به مناطق سیل‌زده در شهرستان‌های جاسک و بشاگرد توزیع کرده است.

معاون تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان گفت: هم‌چنین ۲۵ تن از کمک‌های ۲ کارخانه خوراک دام و طیور به مناطق سیل‌زده شهرستان‌های جاسک و بشاگرد ارسال شد.

طهماسب غلام‌پور روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این کمک‌ها شامل ۱۰ تن خوراک دامی از استان فارس و ۱۵ تن از استان اصفهان به مناطق سیل‌زده استان هرمزگان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این کمک‌های توسط کارخانه‌های خوراک دام و طیور فارس و پیشگامان با هماهنگی معاونت تولیدات دامی جهاد کشاورزی هرمزگان انجام شده است.

در کنار این کمک‌ها، گروه جهادی حیدریون از نیروهای بسیجی وزارت‌خانه جهاد کشاورزی نیز در سفر خود به استان هرمزگان با مراجعه به مناطق صعب العبور منطقه سیل‌زده و روستاهای کپرنشین منطقه بشاگرد ضمن دلجویی از آسیب‌دیدگان با اهدا کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مدد این هموطنان عزیز شتافتتد.

گروه جهادی حیدریون مرکز مقاومت بسیج وزارت جهاد کشاورزی و نیروهای بسیجی این وزارتخانه با ۲ هزار و ۵۰۰ عضو در یاری رساندن به مردم در حوادث غیرمترقبه، محرومیت‌زدایی و فعالیت‌های تولیدی و کشاورزی مشارکت و حضور جهادی دارد.

به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان در روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه امسال سیلاب زیادی در شرق هرمزگان از جمله جاسک و بشاگرد به وقوع پیوست و روستاهای منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند.
بدنبال این سیلاب‌ها خسارت بسیاری به خانه‌های روستایی، تاسیسات آبرسانی و برق، ابنیه و جاده‌ها در منطقه جاسک و بشاگرد وارد شده است.

برچسب‌ها بشاگرد دام و طيور هرمزگان سیل جاسک پروندهٔ خبری سیل زمستانی در جنوب و جنوب شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بشاگرد دام و طيور هرمزگان سیل جاسک بشاگرد دام و طيور هرمزگان سیل جاسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نداجا، پس از بارش سیل آسا در استان هرمزگان و در پی ناپدید شدن سه نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان جاسک و درخواست کمک از منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش مستقر در جاسک، انجام شده بود یک فروند بالگرد این نیرو برای امداد رسانی به منطقه مورد نظر اعزام شد و افراد گیر افتاده در سیلاب را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

امداد رسانی به مردم در سطح شهر و روستاهای اطراف شهرستان جاسک به طور بی وقفه توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حال انجام است.
.

کد خبر 6081742

دیگر خبرها

  • استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • تولید خوراک دام عشایر به همت شرکت تعاونی عشایر
  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • آخرین وضعیت هرمزگان پس از بارندگی
  • نجات جان سه نفر از سیل‌زدگان هرمزگانی توسط نیروهای نداجا
  • نیروی دریایی سه تن از سیل‌زدگان هرمزگان را نجات داد
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی