Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@05:22:28 GMT

استکی: برگزاری اردوی مشترک در ایران سخت است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۶۶۶۷

استکی: برگزاری اردوی مشترک در ایران سخت است

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: اگر بتوانیم اردوی مشترکی را در داخل کشور برگزار کنیم بسیار مفید است، اما تیم‌ها سخت به ایران می‌آیند.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره به تعویق افتادن و تغییر کشور میزبان مسابقات بوکس انتخابی المپیک ۲۰۲۰ قاره آسیا، توضیح داد: به هر حال این اتفاق روی برنامه همه تیم‌های شرکت کننده تاثیر گذاشت و ما نیز بلافاصله برنامه‌های خود در تمرینات را متناسب با شرایط پیش‌ آمده تغییر دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات ما در فاز سرعتی بود و با توجه به این موضوع، الآن باز هم به شرایط قبل از مسابقه برگشته‌ایم. 

او افزود: الآن دیگر تمرینات خود را به دو اردوی کوتاه مدت و تقریبا ۱۰ روزه تقسیم کرده‌ایم که قطعا یکی از این اردوها متصل به اعزام خواهد بود. البته تمام تلاش ما این بود که در چین سهمیه کسب کنیم و اکنون نیز همه تلاش ما این است که در کشور اردن سهمیه بگیریم.

سرمربی تیم ملی بوکس ایران با اشاره به این که مسابقه در کشورهای عربی سخت‌تر از کشوری مثل چین است، ادامه داد: همان‌طور که دیدید در فوتبال هم اتفاقاتی رخ می‌دهد که نگران کننده است. بارها گفته‌ام که تنها نگرانی من برای رقابت‌های انتخابی المپیک نیز نحوه قضاوت‌هاست. با توجه به حال و هوای کشورهای عربی هم قطعا کار سخت‌تر می‌شود. در شرایط معمول با لابی‌هایی که وجود دارد سر بسیاری از کشورها بریده می‌شود، اکنون امیدوارم با توجه به این که رقابت‌های انتخابی المپیک زیر نظر IOC است،‌ مشکل زیادی در قضاوت‌ها وجود نداشته باشد. 

او تاکید کرد: تنها نگرانی موضوع داوری‌های مسابقات است و در غیر این صورت بوکسورهای ایران آماده مبارزه هستند و به راحتی می‌توانند روی رینگ حاضر شوند. امیدوارم از این موضوع ضربه زیادی نخوریم.

استکی در مورد اضافه وزن احسان روزبهانی که باید در وزن ۸۱- کیلوگرم مسابقه دهد نیز گفت: او در وزن ۸۵ - ۸۴ کیلو مبارزه‌های انتخابی خود را برگزار کرد و الان هم ۸۶ کیلو وزن دارد. احسان بوکسور باتجربه‌ای است و می‌داند که در ورزش حرفه‌ای هیچ چیز آن هم در زمان مسابقات انتخابی المپیک شوخی نیست. مطمئنا او می‌تواند با یک برنامه‌ریزی دقیق تا زمان مسابقات به وزن ایده‌آل برسد.

او هم‌چنین در مورد اردو و تورنمنت تدارکاتی احمد کومرت ترکیه نیز اظهار کرد: بعد از اعزام تیم ملی ایران به رقابت‌های قهرمانی جهان روسیه بود که بوکس تکان خورد، چون بوکسورهای ما در آنجا با رقبای خوبی مبارزه کرده و فهمیدند که کجا قرار دارند. در تورنمنت احمد کومرت نیز با ۷۰ - ۸۰ درصد آمادگی شرکت کردند ولی از نظر روحی یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر بودند. تورنمنت‌های درجه یک مثل ترکیه، باعث می‌شود بوکسورها به آمادگی خوبی رسیده و سطح خود را بدانند. در این صورت است که با جدیت بیشتری تمرین می‌کنند تا بهتر شوند. 

استکی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به تعویق افتادن مسابقات انتخابی المپیک تیم ملی ایران تورنمنت تدارکاتی یا اردوی مشترک دیگری در پیش خواهد داشت؟ تصریح کرد: من پیشنهاد یک اردوی مشترک را در داخل کشور داده‌ام و فدراسیون هم رایزنی‌های خود را شروع کرده است. البته با توجه به شرایطی که ایجاد شده تیم‌ها کمی سخت به ایران می‌آیند. برای اعزام شدن به تورنمنت تدارکاتی فرصت کافی نداریم و اگر اردوی مشترکی برگزار شود بسیار خوب است، حتی اگر هزینه بلیت تیم مقابل را خودمان پرداخت کنیم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علیرضا استکی احسان روزبهاني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، دور جدید اردوی تیم ملی تراپ از امروز ۸ فروردین با دعوت از ۱۰ ورزشکار در تهران آغاز شد و تا ۲۲ فروردین ادامه دارد.   نریمان نیکخو، سرمربی تیم تراپ در این مرحله از اردو محمد بیرانوند، بابک یگانه، محمدحسین پرورش‌نیا، امیرحسین آقازاده، امیر محمدیان، اهورا منصوری و شایان فرودی در بخش آقایان و مرضیه پرورش نیا، شیوا فرح‌پور و الهه مقصودی در بخش بانوان را به اردو دعوت کرده است.

دیگر خبرها

  • عکس‌| دو عضو ایرانی AFC در مسابقات انتخابی المپیک
  • اردوی مشترک تیم‌های ملی بوکس ایران و روسیه قطعی شد
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • برگزاری نخستین مرحله اردوی تیم ملی تراپ در سال ۱۴۰۳
  • فوتسالیست جاجرمی به همراه تیم ملی به تورنمنت ویتنام اعزام شدند
  • مصدومیت محمدرضا گرایی در آستانه مسابقات آسیایی!
  • قهرمان المپیک آسیب دید و اردوی تیم ملی را ترک کرد
  • ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • آغاز نخستین اردوی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار