Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرحیم رحیمی روز یکشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان در فرمانداری بروجرد افزود: اداره ورزش و جوانان باید در امورات ورزشی در رشته های مختلف آنان را پیگیری و بررسی کند و سازمان امور جوانان باید به مسائل اجتماعی جوانان مانند اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان بپردازد.
وی اظهار داشت: شهرستان بروجرد با توجه به امکانات موجود می تواند برنامه های خوبی برای حوزه جوانان داشته باشد فقط باید همه دستگاههای مرتبط عملا وارد کار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بروجرد بیان کرد: اگر می خواهیم در امور جوانان موفق عمل کنیم باید با امکانات موجود فعالیت کنیم، برای جوانان باید اقدام عملی و جهاد صورت بگیرد.
رحیمی اضافه کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان باید یک برنامه مدون برای سال ۹۹ ارائه دهد و به صورت جدی و عملی به دنبال حل مسائل و مشکلات جوانان باشد.
وی ادامه داد: اداغام اداره ورزش با سازمان امور جوانان به صلاح این قشر از جامعه نبود زیرا فعالیت این نهاد در ۲ حوزه مختلف و گسترده بود. 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اداره ورزش و جوانان ازدواج اشتغال جامعه مسکن قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران

استاندار مازندران در نشست با شرکت‌های دانش بنیان، گفت: لازم است همه دستگاه‌های اجرایی مازندران حمایت از دانش‌بنیان‌های پارک علم و فناوری مازندران را در دستور کار قرار دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یوسف نوری در جلسه با دانش‌بنیان‌های مازندران با اشاره به ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی مازندران، اظهار داشت: مازندران همواره در المپیادهای علمی رتبه اول را دارد و از سال‌های نه چندان دور 20 مدال رنگارنگ از این استان داشتیم که بسیار ارزشمند است.
 
وی بر استمرار جلسات کاربردی و موضوعی بودن جلسات تاکید کرد و گفت: ایرادی که ما داریم؛ اسیر دوران مدیریت کلاسیک شدیم و این مدیریت باید به سمت مدیریت علمی و پیشرفته سوق پیدا کند.

استاندار مازندران افزود: دانش‌بنیان‌ها پیشران اقتصاد ما در همه زمینه‌ها هستند و مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت هستند، لذا حمایت، و هدایت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان باید در برنامه مدیران ما باشد.

نوری ادامه داد: معیار ارزیابی مدیران کل استان در همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان است و این همکاری باید به صورت عملی و با بازخورد بالایی صورت بگیرد.

وی همچنین گسترش در بخش دانش‌بنیانی را با پیوست کیفیت مهم دانست و گفت: سرعت نباید ما را از کیفیت و هدف اصلی دور کند، ایجاد مراکز و شرکت‌ها باید مد نظر قرار گیرد و رعایت  تعادل بین آنها اهمیت دارد.

استاندار مازندران نخبگان  و استعدادهای دانش بنیان را جزوی از زنجیره توسعه برشمرد و افزود: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری در دستگاه‌های اجرایی به شدت ضروری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران
  • پایانی بر شروع دوباره طبابت دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • همکاری کمرنگ برخی بانکها برای پرداخت تسهیلات ازدواج در بویراحمد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند