Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید صدراییان مدیر فرهنگی هنری منطقه ۳ و دبیر ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد ولادت استاد شهید مرتضی مطهری از برگزاری مراسمی به این مناسبت خبر داد و گفت: در تقارن فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و یکصدمین سالروز ولادت متفکر، فیلسوف و فقیه عالی‌مقام استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و در آستانه چهلمین روز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ویژه‌برنامه «مطهری و انقلاب جهانی اسلام» از مجموعه برنامه‌های یک قرن حضور (به مناسبت یکصدمین سال تولد استاد شهید) یکشنبه ۱۳ بهمن ماه ساعت ۱۵:۳۰ در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این برنامه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، جمعی از مسئولان فرهنگی کشور و خانواده شهید مطهری برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم از تازه‌ترین کتاب استاد شهید مطهری با عنوان «نظام خانوادگی اسلام» رونمایی خواهد شد.

صدراییان ضمن اشاره به چاپ کتابی که درباره زندگینامه استاد شهید با همکاری خانه‌موزه شهید مطهری در دست اقدام است، تصریح کرد: همچنین مجموعه پوستری شامل جملاتی از ایشان طراحی شده که علاوه بر به نمایش در آمدن در سطح شهر، مراکز سازمان فرهنگی هنری و هزار مسجد تهران، در فضای مجازی نیز منتشر می‌شود.

وی در پایان گفت: مسابقه بزرگ کتابخوانی از بخش‌هایی از کتاب «آینده انقلاب اسلامی ایران» اثر استاد مطهری دیگر برنامه پیش‌بینی‌شده است که از طریق «اپلیکیشن استاد مطهری» می‌توانید در آن شرکت کنید. این اپلیکیشن از سایت motahari.ir یا با ارسال عدد یک به شماره ۱۰۰۰۴۰۴۴۰۴ قابل دریافت است.

علاقه‌مندان برای حضور در ویژه‌برنامه «مطهری و انقلاب جهانی اسلام» به مناسبت یکصدمین سالگرد ولادت استاد شهید مطهری می‌توانند به فرهنگ‌سرای ارسباران واقع در خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.

کد خبر 4835586

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگسرای ارسباران شهید مطهری مراسم گرامیداشت قاسم سلیمانی تمدن نوین اسلامی کنفرانس بین المللی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی آیت الله جوادی آملی نشست علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی معرفی کتاب مجمع عالی علوم انسانی اسلامی مهدویت پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات فعالیت های قرآنی مجمع عالی حکمت اسلامی انقلاب اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ستاد بزرگداشت مقام معلم به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مسولان استان برگزار شد.   در این نشست در خصوص بزرگداشت هفته معلم در استان بحث و تبادل نظر شد.   استانداریزد با اشاره به جایگاه ارزشمند معلم از همه مسئولان استان خواست با تعامل، همفکری و همکاری برنامه‌های فاخر و پرمحتوایی را در پاسداشت مقام معلمان برگزار کنند.   فاطمی با بیان اینکه معلمان حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: باید تلاش شود تا شخصیت والای استاد شهید مرتضی مطهری در این هفته تبیین و معرفی شود.   ساخت هشت مستند با محوریت پیشکسوتان معلم، فضاسازی شهری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و معلمان شهید، ارائه خدمات و امکانات ورزشی به معلمان، برگزاری تور صنعتی معدنی ویژه معلمان، معرفی چهره‌های ماندگار و رژه سپاس از معلم از برنامه‌های مطرح شده در هفته معلم عنوان شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • آئین بزرگداشت استاد مصطفی کمال پورتراب برگزار شد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد