Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@12:52:34 GMT

کریم - رحمتی؛ دوئل رفقای قدیمی در قطر برای صعود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۶۷۳۲

کریم - رحمتی؛ دوئل رفقای قدیمی در قطر برای صعود

شهر خودرو برای رسیدن به مرحله گروهی باید از سد السیلیه بگذرد.

به گزارش "ورزش سه" پس از گذر از الرفاع بحرین در شارجه امارات، حالا مجتبی سرآسیایی در سومین تجربه دوران سرمربیگری خود باید مهم‌ترین تجربه‌اش را سپری کند.

 

عبور از السیلیه با خط آتشی که در رأس هرم آن یک ستاره ایرانی حضور دارد؛ کریم انصاری فرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقابلی حیثیتی و جذاب که باید در پایان آن یک ایرانی پیروز آن باشد.

 

دوئل مهدی رحمتی و کریم انصاری فرد دو رفیق قدیمی و همبازی سابق در تیم ملی، یکی از زیباترین و مهم‌ترین اتفاقات دوئل شهر خودرو و السیلیه خواهد بود.

 

حدود سال گذشته بود که به‌واسطه حضور کریم در یونان، او برای مهدی رحمتی پیراهن اسطوره‌اش جانلوئیجی بوفون را آورد تا این‌چنین عمق رفاقت‌اش را نشان بدهد.

 

حالا این دو باید روز سه شنبه رو در روی یکدیگر قرار بگیرند؛ دوئلی که برنده آن می‌تواند سرنوشت حضور یک تیم در مرحله گروهی ACL 2020 را رقم بزند.

 

برنده مصاف مهدی رحمتی و کریم انصاری فرد، شهر خودرو و یا السیلیه را راهی دور گروهی می‌کند که باید منتظر ماند و دید کدامیک می‌توانند سربلند از این آوردگاه مهم و حیاتی خارج شوند؟

 

رحمتی یا انصاری فرد؟ باید تا حوالی ساعت 20 روز سه شنبه در قطر منتظر ماند.

 

کریم انصاری فرد سید مهدی رحمتی لیگ قهرمانان آسیا شهر خودرو قطر السیلیه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم انصاری فرد سید مهدی رحمتی لیگ قهرمانان آسیا شهر خودرو قطر السیلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی عکس قهرمانی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج‌صفی که روزهای موفقی در آ. ا. ک آتن پشت سر می‌گذارد و توانسته مهره موثری در هفته‌های اخیر برای حضور تیمش در جمع مدعیان قهرمانی در سوپر لیگ یونان باشد، شب گذشته هم در جریان دیدار مقابل آریس که کریم انصاری‌فرد را 75 دقیقه در ترکیب داشت، درخشان کار کرد تا سه امتیاز حساس بگیرند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن از ساعت 21 یکشنبه شب در استادیوم اوپاپ آرنا مقابل آریس قرار گرفت و توانست سی و یکمین بازی خود در سوپر لیگ یونان را با بازی موثر احسان حاج‌صفی همراه با موفقیت پشت سر بگذارد و به برتری 2 بر صفر برابر یاران انصاری‌فرد برسد.

کاپیتان تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا که تقابل جالبی با انصاری‌فرد در این بازی داشت، در دقیقه 9 پاس از یک- دو در سمت چپ زمین نفوذ سریعی انجام داد که ارسال بی‌نقص و زمینی او به محوطه 6 قدم را پونچه با شوت سرضرب تبدیل به گل کرد تا پاس گل هم برای مدافع چپ ایرانی ثبت شود.

آ. ا. ک آتن پنج دقیقه بعد هم موفق به گلزنی توسط پونچه شد و در نهایت به پیروزی دو بر صفر خانگی مقابل آریس دست پیدا کرد تا 69 امتیازی شود و موقتا در صدر جدول سوپر لیگ یونان قرار بگیرد و یاران انصاری‌فرد هم در رتبه پنجم ماندند.

حاج‌صفی در چهاردهمین بازی فصل خود مقابل آریس حضور کامل در زمین داشت و دوباره پاس گل داد تا آ. ا. ک آتن پس از دو هفته ناکامی به پیروزی برسد و کریم انصاری‌فرد هم که در نیم‌فصل به آریس اضافه شده، برای هشتمین بار در سوپر لیگ یونان به میدان رفت.

ستاره ایرانی آ. ا. ک آتن پس از پیروزی ارزشمند تیمش مقابل آریس همراه با دیگر بازیکنان مشغول به شادی شد و در زمین چمن ورزشگاه اوپاپ آرنا سلفی گرفت.

دیگر خبرها

  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • دوئل استقلال و پرسپولیس در امارات برنده داشت!
  • دوئل استقلال پرسپولیس در امارات برنده داشت!
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • حاج‌صفی عکس قهرمانی گرفت
  • دوئل مرگبار برسر یک دختر
  • عکس/واکنش محمد انصاری به تنبیه اسرائیل توسط ایران
  • واکنش محمد انصاری به تنبیه اسرائیل توسط ایران
  • دوئل یزدانی ـ قاسم‌پور/ غول در پاریس!
  • نارنجی ها، برنده دوئل حساس لیگ هندبال