Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه های استخر امام علی ع و مجموعه ورزشی شهید سبزی پرور جهت تعمیر و تکمیل پس از بررسی در کارگروه های ماده ۲۷ فراخوان می شوند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ جلسه نهایی تعیین و تکلیف دو پروژه مهم استان  تحت عنوان مجموعه سبزی پرور و استخر امام علی ع  شهرستان خرم آباد  با حضور اعضای آن به ریاست سید علی کریمی ،  مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تشکیل و موارد مهم بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان بعد از ابراز نظرات کارشناسی ، تصمیم برآن شد که این دو پروژه جهت تعمیرات اساسی ، تکمیل و  تحویل  آنها به سرمایه پذیران متقاضی فراخوان عمومی شود.

 لازم به ذکر است پیش از این قریب به ۱۰ جلسه درقالب کارگروه های اصلی و فرعی برای تعیین‌تکلیف نهایی این دو پروژه برگزاراست.

نظر مدیرکل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و کارشناسان  این دستگاه که متولی برگزاری ماده ۲۷ در استان هستند، دستگاه ورزش و جوانان لرستان، دستگاه پیشرو در بحث ماده ۲۷( واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی) می باشد.

دراین جلسه  آقایان جناب مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری  استانداری لرستان، سید علی کریمی مدیرکل ورزش و جوانان، علیجانی معاون توسعه اداره کل، فلاح نژاد رییس دفتر فنی ، خداوردی نماینده بازرسی، پوری نمایندا سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مالزیری نماینده اتاق بازرگانی و آذرخش مشاور طرح حضورداشتند و مباحث رابررسی و کارشناسی کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فراخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰۱ کیلومتر خطوط و شبکه‌های آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شده است، اظهار داشت: این ۱۰۱ کیلومتر از خطوط و شبکه‌های آبرسانی با اعتبار دو هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال تعویض و بهسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه هفت هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آب و سه هزار و ۸۰۰ کیلومتر خطوط انتقال آب در استان داریم، گفت: بر اساس آخرین آمار حدود سه هزار کیلومتر شبکه و خطوط انتقال نیازمند اصلاح و بهسازی مجدد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به اینکه یکی از دلایل هدررفت آب، فرسودگی شبکه‌های انتقال است، اظهار کرد: البته وجود انشعابات غیرمجاز کنتورهای خراب هم یکی از عوامل هدررفت آب است، در این راستا هم شناسایی و حذف انشعابات غیرمجاز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.

کد خبر 6085639

دیگر خبرها

  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • اعتبار تکمیل مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی بندر امام حسن تخصیص یافت
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • توسعه گردشگری اراضی عباس آباد نیازمند حمایت شورا و شهرداری تهران است
  • اختصاص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دربستان آباد
  • پروژه «وعده صادق» در قالب چهار محتوا منتشر شد
  • اولویت‌ پروژه‌های شهری، آسایش و رفاه روزانه مردم باشد
  • ملاک اولویت‌بندی پروژه‌های شهری آسایش و رفاه روزانه مردم باشد/ ضرورت مرمت و بهسازی مناطق قدیمی مشهد