Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@19:10:19 GMT

استاندار البرز بر تامین مسکن مددجویان تاکید کرد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۷۰۲۳

استاندار البرز بر تامین مسکن مددجویان تاکید کرد

 عزیز اله شهبازی روز یکشنبه در نشست کمیته تامین مسکن محرومان استان البرز با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای خانه‌دار شدن تمام خانوارهای مددجوی دائم کمیته امداد امام  خمینی (ره) استان البرز افزود: فرصت برآورده کردن نیاز ضعیف‌ترین افراد جامعه افتخاری است که نصیب امدادگران این نهاد شده و کمیته امداد مجموعه‌ای مقدس است که گام های موثری را در رفع محرومیت زدایی برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز درسایه هم افزایی و وحدت اقدامات شایسته ای در استان البرز درحال انجام است که انتظار می رود با بسط و گسترش آنها گام های موثر تری در رفع محرومیت زدایی و توسعه هرچه بیشتر برداشته شود.

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز نیز با تقدیر از حمایت استاندار البرز از موضوع تأمین مسکن محرومین و دستور تشکیل کمیته ویژه‌ای برای این امر گفت: حدود ۲ سال قبل، تلاش برای خانه‌دار شدن ۲۴۵ خانوار ایتام تحت حمایت دایم کمیته امداد در استان را آغاز کردیم و اکنون با کمک مردم و خیران این امر تحقق‌یافته است.

 در جلسه کمیته تامین مسکن محرومین استان البرز ، معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و مدیران ستادی و اجرایی کمیته امداد البرز نیز حضور داشتند.

۵۳ هزار نفر به صورت دائمی زیرچتر حمایت های مالی و معنوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرزهستند.

برچسب‌ها عزیز الله شهبازی  مسکن مهر کمیته امداد امام خمینی (ره) استانداری البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسکن مهر کمیته امداد امام خمینی ره استانداری البرز مسکن مهر کمیته امداد امام خمینی ره استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: این واحد‌های مسکونی با همکاری کمیته امداد، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی ساخته شده است.

قباد مبشری گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای ساخت هر باب واحد مسکونی ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: هم اکنون نیز ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر از ۱۰ تا ۱۵ درصد پیشرفت کاری در حال ساخت است که در برنامه داریم ۵۰۰ واحد دیگر را به آنها اضافه کنیم.

وی گفت: کمیته امداد استان در مجموع ۸۵ میلیارد تومان به صورت بلاعوض به مالکان این واحد‌ها پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه ۴۸ هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امداد استان هستند، گفت: از این تعداد ۶ هزار خانوار مددجو نیاز به منزل مسکونی دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هم گفت: ۴۸۰ واحد مسکونی هم در شهر‌ها برای مددجویان در حال ساخت است که این سازمان کار نظارت بر آنها را بر عهده دارد.

راستا افزود: تعدادی واحد مسکونی نیز در قالب طرح نهضت ملی مسکن برای مددجویان با همکاری کمیته امداد ساخته می‌شود.

احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: بیش از دو هزار واحد مسکونی نیز توسط بسیج سازندگی، کمیته امداد و بنیاد مسکن استان در حال ساخت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • واگذاری دو هزار و ۸۷ واحد مسکونی ویژه مددجویان در فارس
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • واگذاری ۵۱۵ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین
  • واگذاری بیش از ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • بیش از ۸۰ درصد مددجویان روستاهای استان گلستان مالک مسکن هستند