Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@10:32:53 GMT

عاشقانه نیست علیرضا قربانی امروز منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۷۰۶۴

عاشقانه نیست علیرضا قربانی امروز منتشر می‌شود

علیرضا قربانی در صفحه شخصی خود از انتشار تک آهنگ "عاشقانه نیست" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا قربانی با انتشار عکسی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر انتشار آهنگ جدید خود را در روز ششم بهمن ماه به مخاطبان خود داد و نوشت:

شیرین من بمان، مگر این روزگار تلخ/ فرهاد خسته را به نگاهی امان دهد.

به یاد شیرین هایی که پرکشیدند و فرهادهایی که در تلخی روزگار زمین‌گیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک آهنگ «عاشقانه نیست» از پروژه #با_من_بخوان یکشنبه ششم بهمن، ساعت بیست از کانال تلگرام علیرضا قربانی و سایت موسیقی ما و تمامی رسانه های معتبر منتشر می شود.

تقدیم به تمامی بازماندگان و به یاد جانباختگان فاجعه سقوط هواپیمای اوکراینی.

آهنگساز: حسام ناصری

ترانه: اهورا ایمان

ویلن و ویولا: امین عطایی

ویلنسل: مهرداد عالمی

پیانو: حسام ناصری

همخوان: نگین گودرزی

میکس و مسترینگ: آرش پاکزاد


 

کد خبر 407591

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عليرضا قرباني موسیقی آلبوم موسیقی جان باختگان سقوط هواپیما شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان این ماهنامه در تلاش است با نگاهی و رویکردی ژرف‌نگرانه به اخبار، رویدادها و شخصیت‌های فرهنگی و هنری استان گلستان پرداخته و محمل و جایگاهی برای معرفی آنان و نقد و تحلیل و بررسی آثارشان باشد. نگاه و رویکردی که شوربختانه در بسیاری از استانهای کشور و از جمله در استان گلستان نیز دیده می‌شود که صرفا  و بیشتر به بازتاب اخبار و رویدادهای سیاسی و با مرتبط به مسایل سیاسی می‌پردازند. اما در میان، اندک نشریات و رسانه‌های مکتوب هستند که می‌کوشند نقد و بررسی بومی از شخصیت‌ها و دستاوردهای بومی داشته باشند.

در تازه ترین شماره ماهنامه جرجان می خوانیم:

روی جلد: معرفی و خوانش زندگی و  آثار ایرج تنظیفی، بنیانگذار مجسمه‌سازی مدرن با فلز مس در ایران که در بهمن ماه سال گذشته بدرود حیات گفت.

هم‌چنین، مدیرمسوول در سرمقاله این شماره‌ی نشریه تحت نامِ «جهان خانگی و جهان اجتماعی» به این نکته می‌پردازد که ایرانیان در سال‌های گذشته خواسته یا ناخواسته دوگانه‌ای را ساخته‌اند که رفتارهای درون خانه و خانواده با رفتارهای بیرون از خانه‌ی آن‌ها، تفاوت‌های بعضا چشمگیری دارد.

در صفحه خبر پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در استان و پیام استاندار گلستان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳، منتشر شده است.

در صفحه نقد و نظر اما، یادداشت‌هایی با عنوان «شعار سال» منشور جهت‌دهی مسوولان به اولویت‌های کشور به قلم عبدالرسول جوادی بالاجاده و مبانی و وجوه حقوق شهروندی به قلم تهمینه صفرخانی را می‌خوانیم.

در دوصفحه‌ی «مشاهیر» این نشریه به معرفی هنرمند جهانی اهل گرگان استاد حجت‌الله شکیبا پرداخته است؛ یک معرفی پر و پیمان و خواندنی.

در صفحه‌ی ادبیات ماهنامه جرجان، سخنرانی دکتر مجتبی طالبی تحت عنوان لزوم تولید آثار ادبی ‌و هنری از اندیشه‌های شیخ اشراق منتشر شده است.

هم‌چنین در صفحه‌ی گردشگری، به قلم زهرا بهرامی خبرنگار باسابقه‌ی استان گلستان یادداشتی منتشر شده است با نام: ضرورت توسعه بازارچه‌های دایمی صنایع دستی در استان گلستان

و در صفحه آخر نیز اشعار چند تن از شاعران استان گلستان که در انجمن شعر گرگان عضویت و شعرخوانی دارند، منتشر شده است.

دیگر خبرها

  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • امیر تتلو: به خاطر این خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های جنجالی
  • با تحریک خانم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • با تحریک خانوم بازیگر برای اغتشاشات ۱۴۰۱ آهنگ خواندم | واکنش تتلو به اتهام تولید و انتشار کلیپ‌های مستهجن و غیر اخلاقی | جزئیات تازه از دومین دادگاه
  • انتشار برای نخستین بار| سروده رهبر انقلاب و روایت ایشان از «وعده صادق»
  • انتشار آگهی‌های غیر واقعی درباره فروش املاک