Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مربیان کانون مازندران با مشارکت در طرح امدادرسانی فرهنگی «پیک امید»، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور  به کودکان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان به اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری پرداختند.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری ، در روزهایی که بسیاری از هم‌وطنان همراه و هم‌نوا با مردم مناطق سیل‌زده‌ی سیستان و بلوچستان کمک‌های خود را مشتاقانه به این مناطق ارسال کردند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز بنا به رسالت خود، با اعزام کاروان امداد فرهنگی خود، متشکل از مربیان سراسر کشور، به یاری این گروه‌های سنی شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربیان کانون مازندران  نیز با  مشارکت در این طرح در محل اسکان موقت کودکان سیل‌زده حاضر می‌شوند و به فعالیت‌های قصه‌گویی، شعرخوانی، بازی خلاق و برگزاری کارگاه‌های نقاشی، اریگامی، سفال‌گری و کاردستی نیز می‌پردازند.

کانون پرورش فکری علاوه بر انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری و برگزاری‌ کارگاه‌های مختلف هنری، محصولاتی هم‌چون کتاب، سرگرمی، نوشت‌افزار و بسته‌های بهداشت فردی مثل مسواک، ظرف غذا و قمقمه آب، به کودکان سیل‌زده اهدا می‌کند.

تماشاخانه سیار کانون نیز با پخش فیلم و پویانمایی، اجرای گروه نمایشی‌ «خاک» و برگزاری مسابقه در این روزها، به امدادرسانی فرهنگی به کودکان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان می‌پردازد.

طرح امداد فرهنگی «پیک امید» کانون با هدف خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار، کار مشترک معاونت فرهنگی و بسیج کانون است که با حضور مربیان داوطلب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های مختلف کشور از جمله مازندران  برگزار می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حضور مربیان کانون مازندران امدادرسانی سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

دبیرکل جمعیت هلال احمر می‌گوید تا امروز بیش از ۱۳ هزار بسته غذایی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان توزیع شده است. حدود ۱۱۰ تیم امدادی کار کمک‌رسانی به سیل‌زدگان را انجام می‌دهند. علاوه بر ارتش، سپاه، بسیج و نیرو‌های جهادی، آتش‌نشانانی از تهران نیز به کمک هموطنان خود در جنوب کشور رفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟