Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@01:46:06 GMT

۱۵ فروشنده مواد مخدر در کاشان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۷۱۰۴

۱۵ فروشنده مواد مخدر در کاشان دستگیر شدند

سرهنگ پاسدار علی قربانی روز یکشنبه به خبرنگاران بیان کرد: با اجرای این طرح سه نفر از اراذل و اوباش شاخص، چهار نفر دزد، ۱۴ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز و چهار نفر به اتهام محکومیت قضایی شناسایی و در یک عملیات ضربتی داخل مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

وی با اشاره به توقیف ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه افزود: مقداری زیادی سلاح سرد و نیم کیلو مواد مخدر آماده عرضه در بازرسی از مخفیگاه متهمان کشف و جمع‌آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان اضافه کرد: طرح عملیاتی ظفر در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه با هدف شناسایی و برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، اراذل و اوباش شاخص و مزاحمان به نوامیس مردم اجرا شد.

وی با هشدار جدی نسبت به کسانی که اقدام به مزاحمت، شرارت، عربده‌کشی یا رفتارهای خارج از عرف کنند، تاکید کرد: پلیس با قدرت و قاطع با آنها برخورد خواهد کرد و بر اساس هماهنگی با مقام قضایی، حکم سنگینی در مورد آنها اجرا خواهد شد.

قربانی همچنین از دستگیری و شناسایی سوداگر مرگ با یک کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی در کاشان خبر داد و تشریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با دریافت گزارش مردمی مبنی بر فروش مواد مخدر از سوی شرور جوان در یکی از مناطق این شهر،  مراتب را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر دریافتی، در هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی متهم را به همراه همدستش دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان بیان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه آنها یک کیلو و ۳۰۰ گرم هرویین و شیشه آماده عرضه به همراه وسایل توزین کشف و ضبط کرده بودند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی تاکید کرد: پلیس با عزم جدی با سوداگران مرگ برخورد می‌کند و از شهروندان تقاضا می‌شود، نهایت همکاری را با خدمتگزاران خود در عرصه نظم و امنیت جامعه داشته باشند و مراتب را بلافاصه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

برچسب‌ها نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مبارزه با موادمخدر کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مبارزه با موادمخدر کاشان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مبارزه با موادمخدر کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ محمد گل محمدزاده گفت: در پی تشدید اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهر بجنورد و در پی اعلام نارضایتی شهروندان ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان محل فعالیت ۳ نفر خرده فروش را در حاشیه شهر شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی این اشخاص را دستگیر و از آنها مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از همه شهروندان می‌خواهیم در صورت مواجهه با فعالیت خرده فروشان بلافاصله مراتب را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • ۲۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
  • باند ۴ نفره توزیع هروئین در اصفهان منهدم شد
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند