Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@07:29:32 GMT

صبا ایده در فلایتیو سرمایه‌گذاری کرد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۷۱۹۳

صبا ایده در فلایتیو سرمایه‌گذاری کرد

به گزارش روابط عمومی صباایده، این برند فعال در حوزه ویدئو، استریم و تبلیغات آنلاین که پلتفرمهایی چون فیلیمو، آپارات و آژانس تبلیغات آنلاین صباویژن را زیر مجموعه خود دارد، با سرمایه گذاری در یکی از دو استارتاپ بزرگ حوزه گردشگری، به طور رسمی وارد بازار فروش و رزرواسیون بلیط هواپیما و قطار شد.

ظرفیت‌های موجود در بازار گردشگری آنلاین ایران و فاصله زیادی که این حوزه از بازار آفلاین دارد، رشد قابل‌توجه و ارگانیک فلایتیو از ابتدای فعالیت آن و ویژگی‌های مشترک تیم‌های مدیریتی دو برند که آن‌ها را بهم نزدیک‌تر می‌کند از مهمترین علت‌های جدیدترین سرمایه‌گذاری صباایده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سرمایه‌گذاری که با خرید ۲۰ درصد سهام فلایتیو رقم خورده پیرو تجربه و دانش فلایتیو در صنعت گردشگری و در کنار ظرفیت‌ها و حمایت‌های گسترده تبلیغاتی صباایده، مسیر تازه‌ای را در صنعت گردشگری آنلاین ایران رقم خواهد زد.

2121

کد خبر 1346105

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ظرفیت‌های ویژه این جزیره در جذب سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، گفت: اولویت انتخاب سرمایه‌گذار در کیش، با سرمایه‌گذاری است که منجر به افزایش زمان ماندگاری گردشگران در کیش شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کیش، رحیم سرهنگی امروز در بازدید از دو مجموعه گردشگری بزرگ در کیش که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دست انجام است، اظهار داشت: جزیره کیش امن‌ترین منطقه برای سرمایه‌گذاری است و یکی از مهمترین اولویت‌های این سازمان تلاش در جهت کاهش فرایند اداری جذب سرمایه‌گذار است.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص معرفی بسته‌های سرمایه‌گذاری از سال گذشته با حضور گسترده در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی آغاز شده است.

رئیس سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: بخش خصوصی فعال در کیش هم‌افزایی، حمایت و احساس مسئولیت لازم جهت نقش آفرینی در توسعه گردشگری پایدار در این منطقه را دارا است و بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌ها برای توسعه سرمایه‌گذاری در این منطقه در دستور کار این سازمان قرار دارد.

سرهنگی یکی از مهمترین اولویت‌های در دست انجام جهت جذب سرمایه‌گذاری بیشتر را حوزه دریامحور اعلام کرد و گفت: کیش به واسطه محصور شدن در دریا از ظرفیت بسیار بالایی در حوزه دریا برخوردار است.

وی تصریح کرد: در تلاشیم تا در جهت تحقق اهداف اقتصاد دریامحور، بحث گردشگری دریایی، تجارت، شیلات، فناوری‌های دریایی و تولید و تعمیرات شناورها را در این جزیره فعال‌تر کنیم که در نتیجه آن شاهد ارزش‌افزوده بیشتر و بهبود شرایط اقتصادی خواهیم بود.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • اهمیت نقش حمایتی مسئولان در جذب و ماندگاری سرمایه‌گذاران در همدان
  • رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی «کاگنوپل» برگزار می‌شود
  • اولویت انتخابات سرمایه‌گذار در کیش اعلام شد
  • چگونه می‌توانیم در خانه‌های خلاق ایرانی یک ایده را به محصول تبدیل کنیم؟
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند
  • لزوم حمایت از بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری
  • ذاکری: پیام امام در حوزه مسکن فراموش شد! باید به همان مسیر برگردیم / «آرامش قبرستانی» مسکن افتخاری ندارد / رکود مسکن، درمان مشکلات اقتصادی کشور نیست / سیاستگذاران از لجبازی با متغیرهای اقتصادی دست بردارند
  • رفع مسائل کسب و کار و توسعه ایده استارتاپی در اینوتکس ۲۰۲۴
  • بهره‌برداری از ۵۴ طرح صنعتی و گردشگری در قشم
  • رفع مسائل کسب و کار و توسعه ایده استارتاپی در پاویون مشاوران اینوتکس ۲۰۲۴