Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:49:00 GMT

انقلاب اسلامی متعلق به همه آزادگان است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۷۲۰۳

انقلاب اسلامی متعلق به همه آزادگان است

ایسنا/گلستان رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: تفاوت انقلاب اسلامی با همه انقلاب‌های جهان این است که منحصر به هیچ قشر، دسته و گروهی نیست، ‌ بلکه متعلق به همه آزادگان است.

حجت‌الاسلام علی خیرخواه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان با بیان اینکه باید برای نسل سوم و چهارم، دستاوردهای انقلاب را بازگو کنیم، اظهار کرد: امروز انقلاب نه‌تنها به دین اسلام، بلکه به همه ادیان خدمت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، به پیروزی‌های اخیر در تقابل با نظام استکباری آمریکا اشاره کرد و افزود: با سیلی که به آمریکا زده شد، ابهت و عظمت پوشالی آن شکست.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با بیان اینکه بمباران فرهنگی بسیار خطرناک‌تر از بمباران نظامی است، تصریح کرد: دشمن در عرصه فرهنگی و رسانه‌ای، سخت وارد میدان شده تا باورها و اعتقادات جوانان را از آن‌ها بگیرد.

خیرخواه در ادامه‌ خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال قریب به ۵۰ برنامه پیش‌بینی شده است. دو تا سه برنامه در مازندران، سه تا چهار برنامه در گیلان و مابقی برنامه‌ها در گلستان برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر خودجوش و مردمی بودن برنامه‌ها، تصریح کرد: استارت‌ برنامه‌ها از ۲ بهمن‌ماه با برگزاری نشست تأثیر سواد رسانه‌ و سبک زندگی اسلامی ایرانی در گنبدکاووس آغاز شد.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با اشاره به اینکه از قاریان استانی و کشوری در این مدت، گفت: در دهه فجر برای بانوان، دانشجویان و دانش‌آموزان برنامه داریم. تجلیل از مساجد برتر و دست‌اندرکاران مساجد از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد

سازمان بسیج رسانه سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران در بیانیه‌ای تاکید کرد: سپاه مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سازمان بسیج رسانه سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران در بیانیه‌ای تاکید کرد: سپاه مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ بنا به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی، عده‌ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه گردهم جمع شدند و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پی ریزی کردند.

شاید در آن روز‌های نخست که هدف سپاه را پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن مطرح می‌کردند، تصور نمی‌رفت که چه مسئولیت سنگین و رسالت خطیری به عهده این تشکیلات تازه تأسیس خواهد بود؛ اما از آنجا که محرک حضور در این نهاد خدمت بی شائبه به انقلاب اسلامی و اطاعت محض و عاشقانه از مقام والای ولایت فقیه بود جملگی به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، خویشتن را برای هر نوع مأموریت محوله آماده کرده بودند.

حضرت امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی رسماً تأسیس این نهاد مقدس را اعلام کردند و شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گام اساسی را در جهت سازماندهی این نهاد برداشت. 

سپاه نهادی نظامی در جهت اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است و نامگذاری سالروز ولادت سالار شهیدان به نام روز پاسدار از این جهت است که سپاه آرمانی بزرگ و مقدس دارد که حفاظت و نگهبانی از نظام و حکومتی است که براساس اسلام ناب محمدی (ص) برپا شده است و داعیه تحقق نسبی آن را در جهان امروزی دارد و دامنه این آرمان تا زمان حکومت عدل جهانی امام مهدی (عج) نیز گسترده است و بدین لحاظ سپاه در افقی فرازمند، دارای آرمان‌های مکتبی، انسانی و جهانشمول که باید همیشه حرکت خود را بدان سوی جهت دهد؛ لذا سازمان بسیج رسانه سپاه ثارالله کرمان و جامعه رسانه‌ای بسیج ضمن تبریک این روز به سپاهیان عزیز، پاسداران برکف به روح ملکوتی ومعمار انقلاب و نیرو‌های سبز.. پوش آن در دفاع همه جانبه از کیان انقلاب سترگ اسلامی تشکر نموده و حمایت همه جانبه اصحاب رسانه را از‌ای نهاد مقدس اعلام میدارد.

سازمان بسیج رسانه سپاه ثارالله استان کرمان

دیگر خبرها

  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است
  • تعطیلی یک کتابفروشی در تهران
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • اراده ایران در کنشگری فرامنطقه‌ای
  • حضور جبهه‌ای در رسانه کشور وجود ندارد
  • سپاه پاسداران مسئولیت سنگین و رسالت خطیری بر عهده دارد
  • حمایت ائمه جمعه و شورای فرهنگی اهل سنت گلستان از اقدام فراجا برای اجرای طرح نور