Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگر رسانه‌ها ــ رژیم صهیونیستی در آستانه رونمایی از طرح موسوم به «معامله قرن» از سوی آمریکا، برای مقابله با اعتراضات احتمالی در فلسطین اشغالی به حالت آماده‌باش درآمده است.

به گزارش ایکنا؛ «فارس» نوشت: رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به رونمایی آمریکا از طرح مورد نظر این کشور برای مذاکرات سازش بین تل‌آویو و فلسطینیان که به معامله قرن موسوم شده، از قرار گرفتن ارتش این رژیم در حالت آماده‌باش خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه صهیونیستی «عاروتص شوع»، امروز، 6 بهمن، گزارش داد که نیروهای دفاعی اسرائیلی با توجه به این احتمال که جزئیات «معامله قرن» دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا سبب بروز آشوب توسط عرب‌های فلسطینی شود، در حالت آماده‌باش قرار دارد.

بنا بر گزارش این رسانه، رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر به ویژه در مناطق مرکزی فلسطین اشغالی سلسله تدارکات و تدابیری برای آمادگی در برابر هر گونه «آشوبی» اتخاذ کرده است.

برخی دیگر از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قبیل «کان» خبر دادند، حضور آویو کوخاوی، رئیس ستاد مشترک این رژیم در یک کنفرانس از قبل برنامه‌ریزی شده که قرار بود فردا، 7 بهمن برگزار شود، لغو شده است.

انتشار خبر آماده‌باش رژیم صهیونیستی در حالی انجام شده که با جدی شدن خبر رونمایی قریب‌الوقوع طرح معامله قرن توسط دولت آمریکا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، امروز، 6 بهمن اعلام کرد که دونالد ترامپ این طرح را در هفته جاری رونمایی خواهد کرد.

ترامپ چند روز پیش گفته بود، قبل از سفر نتانیاهو به واشنگتن از این طرح رونمایی می‌کند. وی قرار است سه‌شنبه با نتانیاهو در کاخ سفید دیدار کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا بین الملل قرآن صهیونیست رژیم تل آویو فلسطین معامله قرن اسرائیل آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در خواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی

کنگره آمریکا با ارائه طرحی خواستار توقف کمک نظامی این کشور به رژیم صهیونیستی شد.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074454 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • طرح جدید در کنگره آمریکا برای توقف کمک نظامی به رژیم صهیونیستی
  • در خواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل در حال آماده شدن برای حمله به رفح است
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • تغییر لحن به سبک بایدن