Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی ـ مدیر روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: نخستین گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی با حضور 300 نفر در همدان، 17 بهمن ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه همدان، مسلم مخفی با اشاره به تاکید نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر تقدیر از پیشکسوتان انقلاب اسلامی در همدان، خاطر نشان کرد: تکریم پیشگامان و پیشکسوتان انقلاب اسلامی یک ضرورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بسیاری از این پیشکسوتان به زندان و تبعید محکوم شدند و برخی نیز شربت شهادت را نوشیده‌اند، یاد آور شد: بر این اساس و پیرو تاکید امام جمعه همدان همایشی با عنوان نخستین گردهمایی پیشکسوتان انقلاب اسلامی در استان همدان، در تاریخ ۱۷ بهمن امسال برگزار خواهد شد.
مدیر روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، افزود: در این همایش بزرگ ۳۰۰ نفر از پیشکسوتان انقلاب اسلامی شامل خانواده‌های شهدای انقلاب، افراد زندانی در زندان‌های ساواک و تعدادی از پرچم داران و مبارزان علیه رژیم طاغوت حضور خواهند داشت.
وی با تاکید بر لزوم برقراری پیوند بین نسل‌های انقلاب اسلامی اظهار کرد: در این همایش به منظور ایجاد پیوند بین نسل اول انقلاب با نسل‌های سوم و چهارم و جوانان امروز، که در واقع موتور محرک و پیش برنده انقلاب اسلامی خواهند بود، بیش از یک صد نفر از جوانان فعال انقلابی نیز حضور خواهند داشت.
مشاور رسانه‌ای امام جمعه همدان گفت: در این همایش علاوه بر برنامه‌های فرهنگی که دارای محتوای آشنایی با تاریخ انقلاب و مبارزات سیاسی مردم همدان است از سخنرانی حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از مبارزان انقلابی همدان نیز استفاده خواهد شد.
وی به تشریح دیگر برنامه‌های این همایش پرداخت و گفت: همچنین در این برنامه با توجه به نقش گروه‌های مختلف مردمی در مبارزات علیه رژیم طاغوت، یک شهید شاخص از جامعه روحانیت و مبارز قبل از انقلاب، یک شهید شاخص از خانواده‌های شهید مبارز و یک نفر از مبارزان علیه طاغوت مورد تقدیر ویژه قرار خواهند گرفت.
مخفی خاطر نشان کرد: استفاده از تجربیات ارزشمند مبارزان پس از انقلاب که در سال‌های دوران دفاع مقدس نیز مجاهدت‌ها و خدمات بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند ضروری است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: پیشکسوتان انقلاب دفتر امام جمعه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رسول زمانی گفت: نخستین همایش دانش سنتی محیط زیست از جامع‌ترین رویداد‌های علمی پژوهشی کشور در این حوزه به شمار می‌رود.
دبیرعلمی همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست هدف از برگزاری همایش دانش سنتی و محیط زیست را مستندسازی دانش سنتی، ترویج و تبادل دانش و تجربه بین پژوهشگران، دانشجویان و دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد.
زمانی شناسایی اشکال و ارزش‌های دانش سنتی محیط‌زیست، اشاعه، ترویج و بهره‌برداری از دانش سنتی محیط زیست، تلاش برای حفظ حقوق مالکیت فکری، توجه به نقش و اهمیت دانش سنتی در حفاظت تنوع زیستی، بهسازی محیط زیست و بهره‌گیری از دانش سنتی و تجربیات جوامع محلی در راستای مدیریت پایدار محیط زیست را از دیگر هدف‌های این همایش معرفی کرد.
وی مفاهیم و مبانی دانش سنتی محیط زیست، سازگاری انسان و محیط‌زیست در گذر زمان، دانش سنتی محیط‌زیست، دین و فرهنگ عامه، دانش سنتی و محیط‌زیست انسانی، دانش سنتی، محیط زیست و حفاظت از تنوع زیستی، دانش سنتی محیط‌زیست و بهره‌برداری پایدار از سرزمین وجایگاه دانش سنتی بوم شناختی در مواجه با تغییر اقلیم را از محور‌های مهم این همایش عنوان کرد.
دبیرعلمی همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست با اشاره به برگزاری چهار نشست تخصصی (پنل) علمی در این همایش گفت: بررسی چالش‌ها، تغییراقلیم و دانش سنتی با سخنرانی دکتر احد وظیفه رییس انجمن هواشناسی ایران و رییس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی کشور و محیط زیست، انسان و بهره‌برداری پایدار از سرزمین با سخنرانی دکتر ژاله امینی رییس گروه برنامه ریزی و مدیریت زیست بومی دفتر تالاب‌ها از پنل‌های روز نخست این همایش به شمار می‌رود.
وی یادآور شد: همچنین در روز دوم همایش نیز پنل‌های تنوع زیستی، آموزش، مشارکت و حفاظت با سخنرانی دکتر اصغر مبارکی مقام علمی کنوانسیون سایپس و رابط کنوانسیون تنوع زیستی در سازمان حفاظت محیط زیست و دین، فلسفه، جامعه‌شناسی، فرهنگ و محیط زیست در گذر زمان با سخنرانی دکتر کاوه فرهادی برگزار می‌شود.
دبیرعلمی همایش ملی دانش سنتی و محیط‌زیست در چهارمحال و بختیاری گفت: قرار است در هر نشست تخصصی سه مقاله منتخب به صورت سخنرانی ارائه و پس از آن پرسش و پاسخ انجام شود.
زمانی افزود: برگزاری کارگاه‌های تجزیه و تحلیل داده‌های گیاه شناسی قومی با استفاده از زبان برنامه نویسی آر، مفاهیم واهمیت مناطق تحت حفاظت عرفی جوامع بومی و محلی، تبادل تجربیات در خصوص کاربرد دانش سنتی و محلی برای حفاظت مشارکتی در پروژه‌های برنامه کمک‌های کوچک و ثبت و مستندسازی دانش سنتی از دیگر برنامه‌های این همایش به شمار می‌رود.
زمانی یادآور شد: نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست با همت دانشگاه شهرکرد و با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری و حمایت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»
  • اجرای طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم
  • طرح فرهنگی آرایشگران قرآنی در ۷۱ آرایشگاه زنانه قم اجرا شد
  • راهپیمایی «جمعه خشم» در لرستان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی جمعه خشم در سراسر لرستان برگزار می‌شود
  • گردهمایی اهالی فوتبال در سوگ همسر زنوزی
  • برگزاری نخستین کرسی تلاوت مسجد کرامت مشهد در سال ۱۴۰۳