Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بارش برف در شهرستان پاسارگاد مشکلاتی را برای مردم و مسوولان و روستاهای این شهرستان به وجود آورده است اما شاید بتوان اصلی‌ترین این مشکلات را سقوط درختان دانست، اتفاقی که پیامدهای زیادی مثل قطع برق، در خطر افتادن جان افراد، آسیب رسیدن رسیدن به خودروها به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسن خسروانیان افزود: برای پیشگیری از وقوع بحران، کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد از ساعت آغازین صبح امروز(یکشنبه) اقدام به تکاندن برف درختان کردند که این اقدام مانع از آسیب دیدن و شکسته شدن شاخه‌های درختان شد.
وی از شهروندان خواست با تکاندن برف درختان جلو خانه‌های خود علاوه بر یاری رساندن به شهرداری، برای حفظ و نگهداری درختان شهر تلاش کنند.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان پاسارگاد گفت: طبیعت و محیط زیست، موهبتی خداوندی است که از مجموعه موجودات، منابع و عوامل و شرایط هماهنگی که در اطراف هر موجود زنده وجود دارد و ادامه حیات به آن وابسته است به وجود می‌آید.
خسروانیان با بیان اینکه طبیعت، برای بقای نسل بشر آفریده شده است و پیوندی ناگسستی میان انسان و طبیعت وجود دارد، افزود: در دنیای صنعتی امروز با تخریب جنگل ها و نابودی فضاهای سبز و پژمردگی و مرگ گل و گیاه روبه رو هستیم که باید بدانیم تخریب محیط زیست، به افسردگی انسان‌ها می‌انجامد و آبادسازی محیط زیست، با شادابی آنان ارتباط تنگاتنگ دارد.
مرکز شهرستان پاسارگاد، سعادت شهر است که در ۱۱۰ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

برچسب‌ها بارش برف پاسارگاد منابع طبیعی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش برف پاسارگاد منابع طبیعی فارس بارش برف پاسارگاد منابع طبیعی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای حفاظت و صیانت از انفال، با اجرای یک فقره تبصره ذیل ماده ۵۵، رفع تصرف اراضی ملی به مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع واقع در منطقه قارنسرا، توسط سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی ساری حوزه استحفاظی دودانگه و نیرو‌های شرکت چوب و کاغذ انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • (ویدیو) وزش باد شدید باعث شکستن درختان این شهر شد
  • وزش باد شدید در ایلام، موجب شکستن درختان شد (فیلم)
  • وزش باد شدید باعث شکستن درختان در ملکشاهی شد
  • تصاویری از شکستن درختان در ایلام به دلیل وزش باد شدید
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رفع تصرف پنج هکتار عرصه ملی شهرستان بویراحمد از سودجویان
  • خطر دستبرد به طبیعت با برداشت بی رویه گیاهان دارویی!
  • ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار چیست؟
  • جدال بر سر صنوبرها؛ ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار