Web Analytics Made Easy - Statcounter

برج میلاد تهران همزمان با آغاز دهه ایام الله فجر جشنواره پرش ایستگاهی (بیس جامپینگ) را برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش‌های هوایی برگزار می‌کند. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم؛ در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این مجموعه به عنوان ششمین برج مخابراتی دنیا و نماد ملی و ایرانی، جشنواره «پرش ایستگاهی» (بیس جامپینگ) از سکوی دید باز برج میلاد را از فراز 280 متری برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این جشنواره با مشارکت برج میلاد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و انجمن ورزش‌های هوایی کشور اجرا می‌شود؛ این جشنواره به مدت سه روز از تاریخ 16 بهمن ماه برگزار می‌شود.

ورزشکاران و علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی بیشتر با شماره تلفن 09125705718 تماس بگیرند؛ لازم به ذکر است که برگزاری جشنواره در این سه روز منوط به مساعد بودن شرایط جوی خواهد بود.

گود برج میلاد هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهر تهران مرکز همایش های برج میلاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر تهران مرکز همایش های برج میلاد شهر تهران مرکز همایش های برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و تجلیل از منتخبان در تبریز برگزار می‌شوذ.

«پله های آسمان» عنوان جشنواره قرآنی است که همزمان با دهه فجر و در دو بخش «تقلیدی و تحقیق» و «حفظ یک و سه جزء» با هدف نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه به ویژه در بین کودکان، نوجوانان و جوانان و به صورت حضوری و مجازی در آذربایجان شرقی برگزار شد.

«زمینه سازی برای حل معضلات اجتماعی با استفاده از آموزه های قرآنی» از دیگر اهداف اصلی برگزاری این جشنواره قرآنی بود که بخش حضوری آن به صورت استانی و با ۸۰۰ شرکت کننده از شهرهای مختلف آذربایجان شرقی در دو زمینه حفظ و قرائت و برای سه گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۷ سال و ۱۸ تا ۲۴ سال برگزار شد.

«نماز، امانت دهی، حجاب و عفاف، ادب و خوش رفتاری، انفاق و کمک به دیگران، بررسی صحت اخبار دریافتی و احترام به والدین و بزرگترها» محورهای جشنواره «پله های آسمان» بوده که بخش مجازی آن نیز در زمینه‌هایی چون نقاشی، عکس نوشته و کاریکاتور، دل گویه، اینفوگرافی و کلیپ با ۵۴۳۰ اثر از شرکت کنندگان گروه‌های سنی مختلف ۷ تا ۲۵ سال به صورت کشوری برگزار شد.

آیین اختتامیه این جشنواره قرآنی پس از برگزاری بخش‌های مختلف و مشخص شدن منتخبان آن یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ عصر در بوستان قرآن کریم واقع در جلالیه تبریز و با حضور آیت الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار و از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

در آئین اختتامیه جشنواره «پله های آسمان» که به همت مجمع قاریان تبریز و شهرداری منطقه ۷ و با همکاری تعدادی از دستگاه‌ها و سازمان‌های فرهنگی استان برگزار می‌شود، ۹۳ نفر از منتخبان بخش حضوری و ۷۶ نفر از منتخبان بخش مجازی و نیز جمعی از دست اندرکاران و برگزار کنندگان این جشنواره تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد