Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، حدود پنج ماه از انتشار رسمی اندروید ۱۰ می‌گذرد و شرکت‌های زیادی این به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای محصولات خود، به ویژه پرچمدارها عرضه کرده‌اند. هوآوی نیز از این قافله عقب نمانده و به‌روزرسانی یادشده را برای برخی از دستگاه‌هایش عرضه کرده و لیست تأیید شده و کاملی از محصولاتی که آپدیت EMUI ۱۰ دریافت خواهند کرد را نیز منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیست دستگاه‌های سری Mate، نام این محصولات به چشم می‌خورد:

· Huawei Mate ۲۰

· Huawei Mate ۲۰ Pro

· Huawei Mate ۲۰ Lite

· Huawei Mate ۲۰ X

· (Huawei Mate ۲۰ X ۵G)

· (Huawei Mate ۲۰ X ۴G)

· Huawei Mate ۲۰

· Huawei Mate ۱۰

· Huawei Mate ۱۰ Pro

· Huawei Mate ۱۰ Porsche Design

· Huawei Mate RS Porsche Design

· Huawei Mate X

در میان دستگاه‌های سری P هم این محصولات، آپدیت جدید را دریافت خواهند کرد:

· Huawei P۳۰

· Huawei P۳۰ Pro

· Huawei P۳۰ Lite/Nova ۴e

· Huawei P۲۰

· Huawei P۲۰ Pro

· Huawei P Smart ۲۰۱۹

· Huawei P Smart+ ۲۰۱۹

· Huawei P Smart Z

از سری Nova جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری هوآوی برای این محصولات عرضه خواهد شد:

· Huawei Nova ۵T

· Huawei Nova ۵

· Huawei Nova ۵ Pro

· Huawei Nova ۵Z

· Huawei Nova ۵i

· Huawei Nova ۵i Pro

· Huawei Nova ۴

· Huawei Nova ۴e

· Huawei Nova Lite ۳

لیست واجدین شرایط دریافت به‌روزرسانی EMUI ۱۰ هوآوی با قرار گرفتن نام‌های زیر، کامل خواهد شد:

· Huawei Y۹ Prime ۲۰۱۹

· Huawei Enjoy ۹S

· Huawei Enjoy ۲۰S

· Huawei Maimang ۸

· Huawei Enjoy ۱۰ Plus

· Huawei Enjoy ۱۰S

· Huawei Maimang ۷

· Huawei Enjoy ۱۰

· Huawei MediaPad M۶ ۱۰.۸

· Huawei MediaPad M۶ ۸.۴

قابلیت‌های جذاب رابط کاربری جدید هوآوی

به‌روزرسانی EMUI ۱۰ در کنار جذابیت‌های بصری بی‌نظیر و گرافیکی، قابلیت‌هایی مانند Dark Mode جهت امکان استفاده از تم تاریک را به همراه دارد. غیر از جذابیت ظاهری، قابلیت کاهش نور آبی مانع از آسیب رسیدن به چشم کاربر می‌شود و صرفه‌جویی باتری را به دنبال خواهد داشت. در نهایت بهبود قابلیت‌های ارتباطی جهت ایجاد اکوسیستمی پیوسته و یکپارچه در ارتباط گوشی‌های هوآوی با دیگر دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند هم در لیست ویژگی‌های جذاب EMUI ۱۰ قرار می‌گیرد.

زمان عرضه

هوآوی در ماه سپتامبر سال گذشته میلادی، نسخه بتای این آپدیت جدید رابط کاربری را معرفی کرده بود. این در حالی است که در ماه نوامبر، خبرهایی از آغاز انتشار تدریجی آپدیت EMUI ۱۰ منتشر شد. در ماه ژانویه، مسئولان این شرکت اعلام کرده‌اند محصولات کلیدی این شرکت مانند Huawei P۳۰ Pro، Huawei P۳۰، Huawei Mate ۲۰ Pro، Huawei Mate ۲۰، Huawei Mate ۲۰ X ۴G و Huawei Nova ۵ در سریع‌ترین زمان ممکن، به‌روزرسانی نرم‌افزاری یادشده را دریافت خواهند کرد.

لیست دقیق‌تر محصولات به این شرح است:

Porsche Design Huawei Mate ۲۰ RS Huawei Mate ۲۰ X۵G) Huawei P۳۰ lite Huawei Nova ۴e Huawei P۲۰ Huawei P۲۰ Pro Huawei Mate ۱۰ Huawei Mate ۱۰ Pro Porsche Design Huawei Mate ۱۰ Porsche Design Huawei Mate RS Huawei Mate ۲۰ lite Huawei P Smart ۲۰۱۹ Huawei P Smart + ۲۰۱۹ Huawei P Smart Pro Huawei P Smart Z Huawei Nova ۴ Huawei Nova Lite ۳

جامانده‌های به‌روزرسانی EMUI ۱۰

همان‌طور که گفته شد، تعداد قابل توجهی از محصولات هوآوی، به‌روزرسانی EMUI ۱۰ را دریافت خواهند کرد. با وجود این، مطابق با اظهارنظرهای رسمی منتشر شده تا به این‌جای کار، دستگاه‌های زیر آپدیت جدید را دریافت نخواهند کرد. البته این لیست قطعی نبوده و احتمال تغییر در آن وجود دارد:

· Huawei Nova ۳i

· Huawei Nova ۳

· Huawei P۲۰ Lite

· Huawei Y۷ Pro ۲۰۱۹

· (Huawei Y۶ ۲۰۱۹)

· Huawei Y۹ ۲۰۱۹

· (Huawei Y۷ ۲۰۱۹)

· (Huawei Y۷ Prime ۲۰۱۹)

· Huawei Nova ۳e

· ( Huawei P Smart Nova ۳i)

· (Huawei Y۳ ۲۰۱۸)

· Huawei Y۵ ۲۰۱۸ Prime

· Huawei Y۵ ۲۰۱۸ Lite

· (Huawei Y۶ Prime ۲۰۱۸)

· (Huawei Y۶ ۲۰۱۸)

· (Huawei Y۷ ۲۰۱۸)

· (Huawei Y۷ Prime ۲۰۱۸)

· (Huawei Y۷ Pro ۲۰۱۸)

راهکار ویژه رفع محدودیت

اگرچه رابطه میان هوآوی و گوگل، به تازگی و به دلیل محدودیت‌های تجاری اعمال شده از سوی آمریکا با چالش‌هایی روبرو شده است اما از آنجایی که توافق‌های پیشین، برای دستگاه‌های قدیمی‌تر این شرکت همچنان پابرجاست، کلیه دستگاه‌هایی که قبل از سری Huawei Mate ۳۰ عرضه شده‌اند، دسترسی کامل به Google Play Services را خواهند داشت.

دو گوشی Huawei Mate ۳۰ و Huawei Mate ۳۰ Pro امکان استفاده از سرویس گوگل پلی را ندارند، اما Huawei App Gallery گزینه جایگزین جذابی است.

هوآوی با قدمتی حدود ۳۰ سال تجربه و تخصص در صنعت ارتباطات خود را موظف می‌داند تا آخرین پیشرفت‌های فناوری را به مصرف‌کنندگان سراسر جهان ارائه دهد. این شرکت در حال حاضر دومین برند برتر در حوزه گوشی‌های هوشمند در سطح دنیاست و در تلاش است تا مقام نخست را از آن خود کند.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4835452

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت هواوی هواوی موبایل همراه اول هواوی شرکت هواوی موبایل سیل سیستان و بلوچستان ایران کیش گروه خودروسازی سایپا آموزش زبان خارجی بانک ملی اپراتور تلفن همراه پرداخت الکترونیک بانک ملت آژانس های مسافرتی نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین

ایتنا - ​​​​​​​فروش آیفون در چین در فوریه نسبت به مدت مشابه سال قبل، حدود ۳۳ درصد کاهش یافت و افت تقاضا برای این گوشی پرچمدار در مهم‌ترین بازار اپل در خارج از آمریکا، ادامه یافت.

آمار دولتی نشان می‌دهد برندهای خارجی در ماه میلادی گذشته، تنها حدود ۲.۴ میلیون گوشی هوشمند را روانه بازار کرده اند. بخش عمده این فروش، مربوط به اپل است که تنها بازیکن خارجی با سهم بازار قابل توجه است. کاهش فروش در فوریه، دومین کاهش ماهانه متوالی فروش است.

به گزارش ایتنا ار ایسنا، طبق آمار آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین، این شرکت در ژانویه، مجموعا حدود ۵.۵ میلیون دستگاه یا حدود ۳۹ درصد کمتر از سال قبل، گوشی فروخت.

سهام اپل در سال میلادی جاری تاکنون، حدود ۱۲ درصد افت کرده و اپل از همتایان خود در حوزه فناوری، فاصله پیدا کرده است.

اپل از زمان معرفی جدیدترین نسل آیفون در سپتامبر، شاهد تقلای پرفروشترین محصول خود در بزرگترین بازار تلفن هوشمند جهان بوده است. بازگشت شرکت فناوری هواوی به عنوان یک رقیب پرقدرت در بخش گوشی‌های رده بالا، سهم اپل را ربوده است و کاهش فروش آیفون باعث شد این شرکت آمریکایی در ژانویه، تخفیف‌های کم سابقه ای را عرضه کند.

نیکول پنگ، تحلیلگر شرکت کانالایز می‌گوید: کانال‌های خرده‌فروشی اپل در چین هنوز محموله‌های سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ را تمام نکرده اند که می‌تواند افت ماه‌های اخیر را توضیح دهد. اما این همچنین نشانه‌ای از روند کاهش فروش در ماه‌های آینده برای اپل در چین است، به‌ خصوص که همتایان چینی این شرکت، به شدت روی مدلهای مجهز به هوش مصنوعی مانور می‌دهند.

فروش کلی بازار گوشی‌های هوشمند چینی در فوریه، تقریبا یک سوم کاهش یافت که نشان‌دهنده بی‌میلی مصرف‌کننده‌ها برای هزینه برای کالاهای مورد علاقه شان است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تحلیلگران هنوز رشد فروش را در طول سال ۲۰۲۴ پیش‌بینی می‌کنند، اما انتظار دارند فروش آیفون همچنان رو به وخامت باشد. تحلیلگران بانک جفریز در یادداشتی در هفته جاری، کاهش بیش از ۲۰ درصدی بازار آیفون در سال میلادی جاری را پیش بینی کردند.

دیگر خبرها

  • کدام دعا به اجابت می رسد؟
  • کاهش ۳۳ درصدی فروش آیفون در چین
  • چرا در یک قدمی توافق «فرصت توافق» سوخت شد؟ / تحولات منطقه و جهان به کدام سمت می‌رود؟ / چه خواهد شد؟
  • کدام کشورها در طول جنگ برای صهیونیست‌ها نفت و گاز تامین کردند؟
  • ویدیو/ کدام جریان‌ها از ترامپ‌هراسی سود می‌برند؟
  • مبالغ جرایم راهنمایی و رانندگی بروزرسانی شد
  • بهادری: مبالغ جرایم راهنمایی و رانندگی بروزرسانی شد
  • اعتبار دانشگاه‌های ۱۴۷ کشور جهان بروزرسانی شد
  • بیشترین سود سپرده در کدام بانک پرداخت می‌شود /سود 100 میلیون سپرده چقدر است؟
  • رقابت نفس‌گیر آیفون ۱۵ با شیائومی ۱۴ / برنده کدام است؟