Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش آلمان عملیات نیروهای آموزشی خود در شمال عراق که بعد از ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا به حال تعلیق درآورده بود را از سر می‌گیرد. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از هفته نامه "اشپیگل"، بعد از حمله تروریستی آمریکا به کاروان سردار سلیمانی که منجر به شهادت وی و همراهانش شد دولت آلمان به دلیل تشدید تنش ها در این کشور عملیات آموزشی نیروهای ارتش آلمان در شمال عراق را به حال تعلیق در آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا ارتش آلمان اعلام کرده که می خواهد این عملیات آموزشی را مجدا آغاز کند.

به گزارش خبرگزاری آلمان، پیشبرد این عملیات در اواخر هفته احتمالا آغاز خواهد شد. آلمان آموزش نیروهای امنیتی در مرکز عراق را البته همچنان به حالت تعلیق نگه می دارد. در منطقه اربیل در شمال بغداد مانند سابق حدود 90 نیروی ارتش آلمان عملیات آموزش نیروهای کرد را بر عهده می گیرند.

اصرار بر اشغالگری امریکا و اراده مردم عراقعراق| افشای گام جدید آمریکا علیه حاکمیت عراقخروج بریتیش پترولیوم از میدان نفتی کرکوک عراق پس از پایان قرارداد

ارتش آلمان در پی تشدید تنش ها در عراق برخی نیروهای خود را از این کشور خارج کرد.

پارلمان عراق بعد از حمله تروریستی آمریکا به اخراج همه نیروهای خارجی از این کشور رای داد.

با این حال وزیر امور خارجه آلمان از تمایل بغداد برای پیشبرد عملیات نیروهای آلمانی در خاک کشورش خبر داده است.

انتهای پیام/

R31356/P36446/S8,89,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آلمان" اخبار "عراق"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آلمان اخبار عراق اخبار آلمان اخبار عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به کنسولگری ترکیه در هانوفر آلمان

شامگاه سه شنبه کنسولگری ترکیه در هانوفر آلمان هدف حمله گروهی از افراد قرار گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سه شنبه شب کنسولگری ترکیه در هانوفر آلمان هدف حمله گروهی ناشناس قرار گرفت که با چوب و سنگ به بنای ساختمان آسیب وارد کردند.

رسانه های ترکیه کردهای طرفدار پ ک ک را عامل این حمله معرفی کرده اند.

منابع دیپلماتیک ترکیه اعلام کردند که سفیر آلمان در آنکارا در این خصوص به وزارت خارجه ترکیه مراجعه کرده و دیداری انجام شده است.

این دومین حمله به منافع ترکیه در اروپا بعد از بلژیک است. در بلژیک گروههای افراد نزدیک به پ ک ک به اماکن و شهروندان ترک تبار حمله کرده و چند نفر را زخمی کرده بودند.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با یکی از شهروندان ترکیه که در آن حمله زخمی شده بود به صورت تلفنی گفتگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی/دیده‌بان حقوق بشر اروپا : نیروهای اسرائیلی بسیاری از منازل را در حالی که ساکنان آنها در داخل آن‌هابودند به آتش کشیده‌اند/ حملات سنگین ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز و غرب خان یونس / حمله موشکی گسترد
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • حمله به کنسولگری ترکیه در هانوفر آلمان
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • ۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز
  • ۶ عملیات نیروهای یمنی ضد آمریکا، انگلیس و اسرائیل طی۷۲ ساعت گذشته
  • عملیات گسترده یمنی‌ها علیه کشتی‌ها و ناوهای آمریکا و انگلیس
  • ۶ عملیات جدید ارتش یمن علیه اهداف آمریکایی و انگلیسی
  • باید همه اقداماتی که در کشور صورت می‌گیرد زیر سایه امنیت باشد
  • راهبرد نظامی مقاومت برای اخراج اشغالگران آمریکایی از عراق