Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در دو دیدار مرحله مقدماتی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در امارات، استقلال ایران برابر الکویت کویت به برتری رسید و حریف الریان قطر در مرحله بعد شد و شهرخودرو ایران هم از سد الرفاع بحرین گذشت و در مرحله بعد باید با السیلیه قطر دیدار کند.

بیژن ذوالفقارنسب، درباره برتری نمایندگان ایران گفت: به اعتقاد من یکی از بازی‌های خیلی خوب استقلال در چند سال اخیر را دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در تمام جریان بازی تمرکز و آمادگی کامل داشت و بازی خوبی را انجام داد.

وی درباره تیم الکویت نیز گفت: در نقطه مقابل الکویت قابلیت و کیفیت لازم را نداشت و عملا در جریان بازی به غیر از یکی، دو مورد نتوانست خطراتی را روی دروازه استقلال ایجاد کند و عملا کنترل بازی در اختیار استقلال بود.

این کارشناس فوتبال ایران درباره اهمیت پیروزی استقلال و شهرخودرو مقابل رقبای خود در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: این پیروزی‌های شیرین در این شرایط بحرانی که برای فوتبال ما به وجود آمده بسیار اثر بخش است و باعث روحیه گرفتن سایر تیم‌ها می‌شود. خیلی خوشبین هستم که این دو تیم در بازی بعدی هم بتوانند عملکرد خوبی نشان دهد.

ذوالفقارنسب با بیان اینکه فوتبال ایران از ظرفیت بالایی برخوردار است، یادآور شد: فوتبال ایران همیشه حرف برای گفتن دارد. امیدوارم در بازی‌هایی که در ایران برگزار می‌شود، تماشاگران و وضعیت استادیوم به گونه‌ای باشد که ثابت کنیم به لحاظ فرهنگی و اخلاقی می‌توانیم در قاره آسیا نمونه باشیم و بهانه‌ای به دست کشور‌های دیگر ندهیم که دنبال دیدن ما نیستند. دیگران باید همیشه به کشور ما با احترام نگاه کنند.

سرمربی سابق استقلال درباره اینکه آیا استقلال و شهرخودرو با وجود خستگی می‌توانند برابر الریان و السیلیه قطر موفق شوند، گفت: باید بپذیریم و باور داشته باشیم که ما در سطح حرفه‌ای عمل می‌کنیم. تیم‌های حرفه‌ای باید آگاهی، دانش و رفتار‌های حرفه‌ای را رعایت کنند. اگر استقلال و شهرخودرو همین امشب به استراحت بپردازند و مغرور نشوند و مدیران و مربیانشان کنترل لازم را داشته باشند، موفق خواهند شد. اگر در همین انضباط تیمی باقی بمانند، فکر می‌کنم پیروزی و موفقیت دور از دسترس نیست.

او درباره پخش نشدن بازی شهرخودرو مقابل الرفاع از سوی صداوسیما و اهمیت ندادن به دیگر نماینده ایران در آسیا گفت: کاملا موافقم که این تیم مانند استقلال قابلیت و ظرفیت لازم برای بازی در زمین حریف و خارج از کشور را دارد. من شنیدم حریفش تیم خوبی بود و این پیروزی برای همه ایرانی‌ها دلچسب است. اگر امکانش بود و آن بازی را هم پخش می‌کردند، بیننده‌های خوبی در شرق کشور و تهران برای تماشایش وجود داشت. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده بازی‌های این تیم پخش شود و مورد حمایت و تشویق قرار بگیرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا بیژن ذوالفقارنسب تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه

 تیم ملی فوتسال ایران موفق شد با رقم زدن سومین پیروزی متوالی مقتدرانه به مرحله بعدی مسابقات جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند.

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان وحید شمسایی در دیدار اول با نتیجه 3 بر یک مقابل افغانستان به پیروزی دست پیدا کردند و در بازی دوم موفق شدند بحرین را با شکست 5 بر 3 بدرقه کنند. 

این دو پیروزی اما در شرایطی به دست آمد که انتقادهایی نسبت به عمکلرد تیم ملی در فاز دفاعی وجود داشت، اما در سومین بازی شاگردان شمسایی هم در فاز دفاعی و هم در فاز هجومی بی نقص کار کردند و با 4 گل کویت که برای صعود می‌جنگید را در هم کوبیدند.

این پیروزی در شرایطی که ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در کسب قهرمانی از دور مسابقات کنار رفته، نشان از قدرت تیم شمسایی دارد که حالا گام در مرحله حذفی گذاشته و روز چهارشنبه باید به مصاف قرقیزستان برود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وحید شمسایی: اجازه بازی کردن ندارم / بیماری قلبی بیخ گوش همه ورزشکاران است شمسایی: رکوردهایم را کسی نمی شکند

دیگر خبرها

  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • پیروزی تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • پژواک؛ رویدادی جریان ساز و اثربخش
  • پیروزی تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل اوگاندا