Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@16:59:19 GMT

دختران فوتسال ایران ترکمنستان را هم شکست دادند

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۷۵۸۵

دختران فوتسال ایران ترکمنستان را هم شکست دادند

تیم ملی فوتسال دختران زیر ۲۰ سال ایران در سومین بازی خود از تورنمنت کافا مقابل ترکمنستان به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال دختران زیر ۲۰ سال ایران در سومین بازی خود از رقابت‌های فوتسال آسیای مرکزی(کافا) مقابل ترکمنستان به میدان رفت و با ۱۲ گل به پیروزی رسید.

رقیه صومعه ۶ گل، مارال ترکمان ۲ گل، فهمیمه ارزانی ۲ گل، نسرین قمی ۱ گل و نگار یعقوبی ۱ گل به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران پیش از این مقابل تیم‌های تاجیکستان و افغانستان به پیروزی رسید.

ملی‌پوشان سه‌شنبه، ۸ بهمن در چهارمین دیدار خود مقابل ازبکستان به میدان می‌روند.

نسرین قمی، رقیه صومعه، فهمیه ارزانی، مهدیه محمودی‌نیا، زهرا محمدزاده، فاطمه سرورزاده، مارال ترکمان، مهدیه محمدزاده، فاطمه لطفی، نگار یعقوبی، زهرا کیانی منش، زیبا افروغ، زینب کرمی و هانیه فرهادی بازیکنان تیم ملی هستند که با سرمربیگری نیلوفر اردلان راهی در این مسابقات حضور دارند.

تورنمنت فوتسال دختران زیر ۲۰ سال از ۴ تا ۹ بهمن  به میزبانی تاجیکستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلط ایران بر قواعد اقدام

تاکید حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مبنی بر انتقام از دشمن صهیونیستی (در پی حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق)، رنگ واقعیت به خود گرفت تا بر همگان اثبات شود که تقابل با قدرتی به نام ایران چه هزینه‌ها و تبعاتی دارد.اگر بخواهیم تنها یکی از پیام‌های این اقدام بزرگ ایران را تشریح کنیم، روی واژگان بازدارندگی و اقدام متمرکز خواهیم شد. جمهوری اسلامی ایران، قاعده اقدام و بازدارندگی را به‌خوبی آموخته و در هر برهه‌ای از زمان، بنابر شرایط و اقتضائات منطقه‌ای و بین‌المللی بهترین تصمیم ممکن را درخصوص به‌کارگیری ابزارها و تاکتیک‌ها اتخاذ می‌کند. این روزها دشمنان مقاومت بار دیگر شکست دیگری را از این جبهه بزرگ پذیرفته‌اند.پیروزی اخیر ایران، پیروزی کل جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود. استقبال ملت‌های منطقه از عملیات قاطعانه ایران نیز ریشه در همین واقعیت دارد. آنچه دشمنان را شدیدا آشفته ساخته، اتصال اجزای جبهه مقاومت به یکدیگر است. در این میان، رسانه‌های صهیونیستی و حامیان آنها در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، درصدد هستند به هر نحو ممکن مانع از ابراز این پیروزی بزرگ شوند اماسکوتی که در میان صهیونیست‌‌‌ها وجود دارد، گویای همه چیز است. این یک شکست سنگین نه‌تنها برای نتانیاهو و بایدن، بلکه برای همه حامیان رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود. بدون‌شک از این پس، شاهد تغییرات چشمگیری در محاسبات و معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی خواهیم بود که هیچ‌یک به نفع صهیونیست‌ها نیست.واقعیت امر این است که جمهوری اسلامی ایران براساس آموزه‌های عمیق انقلاب اسلامی، هیچ‌گاه زیر بار زور دشمن نرفته است. در ماجرای اخیر، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی تلاش کردند حمله وقیحانه و غیرقابل توجیه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در پایتخت سوریه را امری عادی ودرمقابل، واکنش ایران را غیرعادی جلوه دهند. آنها (بازیگران غربی) به‌جای مهار رژیم صهیونیستی، خواستار خویشتنداری ایران شدند اما تهران به‌درستی، این درخواست غرب را رد کرد. پیام تحولات اخیر برای همگان مشخص است؛ این‌که قدرت مقاومت در هر زمان دشمن صهیونیستی و شبکه حامی ومهره‌های آن را در منطقه و جهان با شکست مواجه خواهدکرد. پس ازشکست صهیونیست‌‌ها دررسیدن به اهداف اعلامی خود درجنگ غزه،بسیاری ازتحلیلگران امنیتی،نظامی و سیاسی درجهان به تل‌آویو و واشنگتن اعلام کردند قدرت مقاومت به اندازه‌ای افزایش یافته که دیگرنمی‌توان دربرابر آن اقدامی صورت داد.بااین‌حال مقامات رژیم صهیونیستی وآمریکایی این پیام آشکار رانادیده گرفتندوهمین مسأله، بروز شکست‌های بعدی برای آنها را در پی خواهدداشت... 

دیگر خبرها

  • استارت تیم منتخب هاکی روی یخ ایران با پیروزی
  • رقیب جدی الهلال ظهور کرد/ تیمی که از زمان تاسیس پیروز شده است
  • آتش‌بازی اسماعیلی برای صعود به فینال
  • انریکه: به پیروزی مقابل بارسلونا باور دارم؛ ژاوی در اوج دوران مربیگری‌اش قرار دارد
  • تسلط ایران بر قواعد اقدام
  • پیروزی بلندقامتان فولاد هرمزگان مقابل مس رفسنجان
  • پیروزی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران مقابل کانادا
  • پیش‌بینی روز گذشته گواردیولا: لیورپول و آرسنال قطعا پیروز می‌شوند!
  • حذف دختران پینگ‌پنگ‌باز ایران از مسابقات چک
  • دو پیروزی تیم‌های ایران در روز دوم