Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@11:53:27 GMT

ایستگاه هفدهم: سپاهان – ماشین‌سازی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۷۸۲۰

ایستگاه هفدهم: سپاهان – ماشین‌سازی

هفته نخست از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، روز شنبه 5 بهمن‌ماه با برگزاری 4 دیدار ادامه می‌یابد که در یکی از این مسابقات، سپاهان اصفهان در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف ماشین‌سازی می‌رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ هفته نخست از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس، روز شنبه 5 بهمن ماه با برگزاری 4 دیدار ادامه پیدا می‌کند که در یکی از این مسابقات، سپاهان اصفهان در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف ماشین‌سازی می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان در حالی که در هفته پایانی قبل از تعطیلات صدر جدول را از دست داده بود در نیم فصل شرایط تقریباً ایده‌الی را سپری کرده و چندین بازیکن را به ترکیب خود اضافه کرده است.

در چند روز اخیر شنیده هایی از پیوستن امیر قلعه نویی مربی سپاهان به تیم ملی شنیده می شد که هوادارن طلایی پوشان را نگران کرده بود اما به هر حال تمرینات این تیم به خوبی پیش رفته و این تیم چند بازی تدارکاتی را نیز پشت سرگذاشته است.

طلایی پوشان به زودی بازی های فشرده ای را در سه جام برگزار خواهند کرد از این رو امیر قلعه نویی تلاش می کند امتیاز از دست ندهد تا شرایط بهتر و دست باز تری داشته باشد.

برترین گلزنان:

در تیم سپاهان کی‌روش استنلی با 6 گل و در تیم ماشین‌سازی، شاهین توکلی با 2 گل زده، بهترین گلزنان 2 تیم هستند.

محرومان و مصدومان:

تیم ماشین‌سازی با ترکیب کامل در این بازی حاضر است، اما سپاهان مهدی کیانی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

ترکیب احتمالی ماشین‌سازی:

حامد لک، شاهین توکلی، ادواردو دوسانتوس، علی آل‌کثیر، عزیز معبودی، میلاد نوری، بابک مرادی، قائم اسلامی‌خواه، اتابک زارعی، محمد قادری و عرفان افراز.

سرمربی: احد شیخ‌لاری

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، محمد منصوری، محمد طیبی، گیورگی ولسیانی، سعید آقایی، امید نورافکن، سروش رفیعی، ولادیمیر کومان، سجاد شهباززاده، سیدمحمدرضا حسینی و کی روش استنلی.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس عبرت قلعه نویی به بیرانوند در عشق‌آباد

تیم ملی درحالی موفق شد با یک گل از سد ترکمنستان عبور کند که امیر قلعه‌نویی در تصمیمی جنجالی علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی را نیمکت‌نشین کرد تا حسین حسینی در ترکیب اصلی به میدان برود. این درحالی بود که بیانیه جنجالی باشگاه استقلال در انتقاد از قلعه‌نویی به خاطر بازی نکردن حسینی و ابوالفضل جلالی و همچنین عدم دعوت از سهرابیان به تیم ملی حسابی سر و صدا به پا کرده بود.

خیلی‌ها انتشار این بیانیه را دلیل بازی کردن حسینی به جای بیرانوند می‌دانستند و معتقد بودند فشار باشگاه استقلال باعث شد تا گلر شماره یک تیم ملی نیمکت‌نشین کاپیتان استقلال شود، درحالی که در بازی رفت چند روز پیش، بیرانوند فیکس بازی کرد و موفق شد کلین‌شیت کند.

شنیده‌ها از اردوی تیم ملی حاکی از آن است که قبل از شروع بازی دیروز مقابل ترکمنستان، قلعه‌نویی که تصمیم داشت از حسینی در ترکیب اصلی استفاده کند صحبت کوتاهی با بیرانوند انجام داد و به علیرضا گفت که قصد دارد در این بازی به او استراحت دهد تا هم فرصت بازی به بقیه گلر‌ها برسد و هم فشار اردو‌ها و بازی‌های ملی و باشگاهی خطری برای بیرانوند ایجاد نکند و علیرضا دچار مصدومیت نشود. به خصوص این‌که زمین بازی ایران و ترکمنستان هم مصنوعی بود و اصلا شرایط خوبی نداشت.

به هرحال سرمربی تیم ملی تصمیم گرفت تا به علیرضا بیرانوند در این بازی استراحت دهد، ولی ستاره پرسپولیس در بازی‌های آینده دوباره به عنوان گلر اصلی درون دروازه تیم ملی قرار خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

tags # امیر قلعه نویی ، علیرضا بیرانوند سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • درس عبرت قلعه نویی به بیرانوند در عشق‌آباد
  • جریمه سنگین فدراسیون فوتبال، قلعه‌نویی، طارمی و ...
  • جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و ۳ملی‌پوش + جزئیات | طارمی ۲ بار جریمه شد
  • قلعه‌نویی و سه ستاره تیم ملی رسماً محکوم شدند/ جریمه سنگین علیه سپاهان و فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین امیر قلعه نویی و سه ملی پوش دیگر از سوی AFC
  • جریمه سنگین قلعه‌نویی، فدراسیون فوتبال، سپاهان و سه ملی‌پوش
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ