Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: تداوم راه شهیدان ضامن بقای انقلاب و نظام است. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در آئینی که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: تکریم خانواده‌های معزز شهدا پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: گرامیداشت مناسبت‌های ارزشی و انقلابی همچون دهه فجر اقدامی شایسته در حوزه فرهنگ است.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به جانفشانی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس که جانانه و با اتکا به نیروی لایزال الهی دربرابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند اظهار داشت: خانواده شهدا فرزندان خود را که بهترین سرمایه زندگی شان محسوب می‌شد را تقدیم انقلاب و نظام کردند.

پرچم آمریکا کف چهار راه شهدای قم نقش بستاعتراض خانواده شهدای مدافع حرم قم به هتاکی روزنامه 19 دیدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از 15 بهمن آغاز می‌شود؛ تجدید میثاق هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر با شهدا

وی افزود: خانواده شهدا بر گردن همه ما حقی بزرگ دارند و باید با سرکشی و گرامیداشت یاد و خاطره فرزندانشان و تداوم راه شهدا دین خود را به خانواده شهدا ادا کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار داشت: فرهنگ ایثار و مقاومت باید در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان امروز ترویج یابد.

آیت الله شاهچراغی بر تداوم راه شهدا و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام تأکید کرد و گفت: تداوم راه شهیدان ضامن بقای انقلاب و نظام است.

به گزارش تسنیم، در این آئین که با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد، از 9 نفر از خانواده شهدای منتسب به کارکنان این شرکت تجلیل شد.

انتهای پیام/363

R41366/P1336/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی

نشست مشترک مدیرکل امور اتباع و مهاجرین استانداری خراسان رضوی و مشاور استاندار در امور ایثارگران صبح امروز سه شنبه چهارم اردیبهشت 1403 در محل این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، حسین شرافتی در این نشست بر ضرورت نگاه ویژه به وضعیت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و مدافعین حرم تیپ فاطمیون جامعه اتباع و مهاجرین خراسان رضوی تأکید نمود و بیان داشت ساماندهی این گروه از اتباع در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

وی با اشاره به در دستور کار بودن مستمر بازدید، سرکشی و تکریم خانواده های شهدا  و ایثارگران اتباع توسط این اداره کل، خاطر نشان ساخت: مطابق با سیاستهای راهبردی سازمان ملی مهاجرت طرحها و برنامه های مختلفی جهت رسیدگی و ساماندهی خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران اتباع و مهاجرین خارجی کشور تدوین و به مرحله اجرا رسیده است.

امیرالله شمقدری نیز در این نشست ضمن قدردانی از خدمات اداره کل امور اتباع و مهاجرین خراسان رضوی در قبال خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران اتباع و مهاجرین استان بر ضرورت ادامه روند خدمت صادقانه و بشردوستانه به ایشان تأکید نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • ضرورت حفظ روابط دوستانه در بین فرهیختگان و دانشگاهیان
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • دیدار مدیرکل اتباع کرمان با خانواده شهیدان آچکزهی
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • حمایت خانواده شهدای سمنان از اجرای طرح نور