Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@00:36:12 GMT

برنامه‌های قرآنی دهه فجر در کرمانشاه تشریح شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۷۹۵۵

برنامه‌های قرآنی دهه فجر در کرمانشاه تشریح شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تشریح برنامه‌های قرآنی دهه فجر در کرمانشاه گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال را با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، پیش از ظهر امروز 6 بهمن، جلسه کمیته قرآنی ستاد دهه فجر کرمانشاه در محل اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان با حضور اعضای این ستاد در کرمانشاه با اعلام برنامه‌های هر ستاد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حاشیه این جلسه حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با تشریح برنامه‌های کمیته قرآنی استان در این ایام به ایکنا، گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال را با تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنیم.
وی افزود: امسال با توجه به در پیش بودن انتخابات باید در راستای امیدافزایی و اثربخشی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از گذشته کار کنیم.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: تبیین و مردمی کردن این خدمات و دستاوردها را باید در دستور کار قرار دهیم تا دهه فجری متفاوت را رقم بزنیم و پس از آن به‌طور قطع انتخابات دشمن‌شکنی خواهیم داشت.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مردمی بودن برنامه‌ها به ویژه برگزاری آن با محوریت جوانان و آیندگانی که نظام اسلامی به آنان سپرده می‌شود از مهم‌ترین موضوعات برنامه‌های دهه فجر امسال است.
حجت‌الاسلام محمدی در ادامه با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های مردم‌نهاد برای برگزاری جشن‌های دهه فجر افزود: سال‌های قبل کمیته‌های مختلفی داشتیم که امسال کارگروه‌های مختلفی ایجاد می‌شوند که متناظر ملی آن‌ها در سطح استان هم شکل می‌گیرد.
وی با اشاره به برخی از برنامه‌های قرآنی اجرایی در این ایام به افتتاح پروژه‌های قرآنی در استان اشاره کرد و گفت: در اجرای برنامه‌های مختلف باید به بحث امیدآفرینی توجه شود.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه به برخی از برنامه‌های پیشنهادی کارگروه قرآنی این کمیته و اجرای مراسم ختم قرآن توسط خانه‌های قرآنی در مساجد شهری و روستایی و برپایی مراسم تجلیل از خادمان قرآن در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی به همت اعضای کارگروه اشاره کرد.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: اهدای قرآن و تفاسیر برجسته قرآن به دانشگاه‌ها، مدارس، محیط‌های علمی و پژوهشی همچنین تهیه و تولید اقلام فرهنگی و تبلیغی با مضامین قرآنی از برنامه‌ها و خدماتی است که در این ایام ارائه خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: تجلیل از چهره‌های فاخر قرآنی، شناسایی مصادیق قرآنی در رابطه با انقلاب اسلامی و برچیده شدن طاغوت زمان و پشتیبانی از برگزاری مسابقات قرآنی اقشار مختلف مردم و نهادها و سازمان‌ها از دیگر برنامه‎‌های اجرایی این ایام است.
وی با بیان اینکه مدیران و فرمانداران باید هم‌اکنون نسبت به برنامه‌ریزی باشکوه برنامه‌ها اقدام کنند، افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای قرآنی انقلاب و سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه پیش از نماز جمعه در مرکز استان و شهرستان‌ها و معرفی دستاوردهای قرآنی انقلاب اجرا می‌شود.
حجت‌الاسلام محمدی به برگزاری مسابقه قرائت قرآن کریم در رشته تحقیق ویژه آقایان و خانم‌ها، جلسه با نخبگان قرآنی استان در مرکز استان و شهرستان‌ها، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، برگزاری جشنواره قرآنی ویژه کودک و نوجوان، اعزام کاروان قرآنی شامل حافظان و قاریان به سراسر استان، دیدار با خانواده شهدای قرآنی با معرفی اعضاء، گفتمان‌های قرآنی در مدارس با موضوع سبک زندگی قرآنی و ثبت‌نام آزمون تخصصی اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم اشاره کرد.
رئیس اداره امور قرآنی استان درپایان تأکید کرد: مردم توقع دارند تا مسئولان در برنامه‌های انقلاب حضور داشته باشند چرا که کار هر مسئول صیانت از انقلاب اسلامی است بنابراین باید برنامه‌ریزی درستی در این ایام درخصوص اجرای برنامه‌ها انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمانشاه فعالیت های قرآنی حجت الاسلام محمدی تشریح برنامه کمیته قرآنی دهه فجر اداره امور قرآنی کرمانشاه تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه گفتگوی ویژه خبری شب گذشته به بررسی ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران پرداخت.

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع )در این برنامه با اشاره به این که در عملیات اخیر بر علیه مواضع رژیم صهیونیستی از توان دفاعی دهه هشتاد جمهوری اسلامی ایران استفاده شد گفت: در صورتی که رژیم منحوس صهیونیستی خطای دیگری را بر علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران مرتکب شود پاسخ کوبنده تر و سریعتری خواهیم داد.

سردار ارجمندی فر با بیان این که در این عملیات تنها پایگاههای نظامی رژیم منحوس صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت افزود: در این عملیات هیچ یک از منافع مردمی مورد حمله قرار نگرفت و مردم عادی در امان بودند.

وی همچنین مهمترین پیامدهای داخلی و خارجی عملیات وعده صادق را نیز برشمرد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • تشریح ابعاد پاسخ موشکی و پهبادی ایران در برنامه گفتگوی ویژه خبری
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • رئیس رسانه ملی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر هویت است
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس