Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،مهدی فرجی تهیه کننده سریال «نون. خ» در گفتگوی زنده تلفنی با پدرام کریمی مجری برنامه «صبح بخیر ایران» شبکه یک سیما با اشاره به سیل اخیر استان سیستان و بلوچستان و مشکلات مردم نجیب این دیار گفت: مردم ما همیشه در مسائل و گرفتاری‌های این چنینی همراه هموطنان آسیب دیده هستند و از این رو با توجه به اینکه هنرمندان ما هم از خود این مردم هستند، عوامل سریال تصمیم گرفتند بخشی از دستمزدشان را به هم میهنان عزیزمان هدیه کنند و به صورت رسمی به حساب هلال احمر واریز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از تازه‌ترین مراحل تولید سریال طنز «نون. خ» صحبت کرد و عنوان کرد: حدود ۴۵ روز در مناطق مختلف کرمانشاه قسمت‌هایی از فصل دوم این سریال را تصویربرداری کردیم و در حال حاضر نیز حدود ۲ هفته است که در منطقه خجیر تهران در حال فیلمبرداری هستیم و در اوایل فصل بهار مجدد به کرمانشاه سفر خواهیم کرد.

فرجی اظهار داشت: تاکنون ۴۰ درصد کار تصویربرداری شده است و همچنان رو به جلو حرکت می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم کاری شاد، بانشاط و جذاب را در حدود ۲۵ قسمت برای شب‌های ماه مبارک رمضان تقدیم مخاطبان تلویزیون کنیم.

تهیه کننده «نون. خ» درباره تفاوت‌های بین فصل اول و دوم این سریال گفت: در فصل دوم تلاش کردیم به موضوعات مبتلا به استان بیشتر بپردازیم و علاوه بر محصولات کشاورزی آن استان که در فصل یک به آن پرداخته شد، به موضوع مهم زلزله که مردم کرمانشاه با آن درگیر هستند هم بپردازیم،ضمن آنکه تلاش شده آیین و رسوم اقوام کرد و منطقه غرب کشور را با جزئیات به تصویر بکشیم که سایر نقاط کشور از این زیبایی ها، ظرفیت‌ها و جذابیت‌ها لذت ببرند.

فرجی به همکاری و مساعدت مردم و مسئولان استان‌های کردستان و کرمانشاه اشاره کرد و گفت: عزیزان این استان‌ها به ما خیلی کمک کردند و شرایط خوبی را برای تولید سریال فراهم آوردند و واقعاً مرام پهلوانی خودشان را به اثبات رساندند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال نون خ سعید آقاخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر جهاد کشاورزی کنگاور با اعلام اینکه در سال زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ حدود یک هزار هکتار گیاه روغنی دیم کاملینا و یک هزار و پنج هکتار کلزا در زمین‌های کشاورزی این شهرستان کشت شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود از زمینهای زیر کشت بیش از چهار هزار تن دانه روغنی برداشت و تحویل مراکز خرید شود.
«محمدخزایی» اظهار کرد: این شهرستان با دارا بودن حدود ۵۰ درصد سطح زیر کشت کاملینا و حدود ۲۵ درصد سطح زیر کشت کلزای استان مهمترین قطب تولید دانه‌های روغنی در کرمانشاه محسوب می‌شود.
وی یادآور شد: محصول کاملیا و کلزا به صورت تضمینی با نرخ مصوب توسط مراکز خرید مستقر در شهرستان از کشاورزان خریداری می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی کنگاور با بیان اینکه دانه روغنی کاملینا از قابلیت بسیار خوبی برای کشت در مزارع دیم برخوردار است، ادامه داد: این محصول از جمله گیاهان دانه روغنی مقاوم به خشکی و سرما است که در برابر آفات و بیماری‌ها مقاومت قابل توجهی دارد.
خزایی با اشاره به امکان کاشت و برداشت مکانیزه این محصول گفت: کاملینا می‌تواند محصول مناسبی در چرخه تناوب زراعی غلات دیم باشد و بازده و سودآوری مناسبی در این اراضی داشته باشد.
شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • وزارت راه : ۴٩ درصد از جمعیت ایران بر روی فرونشست و مجاور آن سکونت دارد
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • سازمان ملل : ۷۰ درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند
  • جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • پیش‌بینی برداشت دانه‌های روغنی در کنگاور بیش از چهار هزار تن است
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال