Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:02:56 GMT

سرآسیایی: شکست بحرین غیرت می‌خواست که داشتیم

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۸۱۱۲

سرآسیایی: شکست بحرین غیرت می‌خواست که داشتیم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان به شدت از عملکرد بازیکنانش در بازی با الرفاع بحرین تمجید کرد.

مجتبی سرآسیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: من ابتدا دلم می‌خواهد که شیرینی این پیروزی ارزشمند را به مردم شهرم هدیه کنم که از چندین سال دوباره به درخشش نماینده شهرشان امیدوار شده‌اند و به لطف حضرت رضا(ع) برای اولین بار طعم پیروزی در آسیا را هم دیروز چشیدند؛ اگرچه که برخی تصمیمات غیرفوتبالی باعث شد تا کنار هواداران‌مان نباشیم و AFC شور و هیجان ورزشگاه امام رضا(ع) را نبیند اما انشاالله با صعود از پلی‌آف، اولین سه امتیاز خانگی را در اولین میزبانی آسیایی در ورزشگاه شهرمان و در کنار آنها جشن خواهیم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با گلایه از کم‌محلی‌ها به شهرخودرو گفت: ما به حمدالله مشکل مالی نداریم چون آقای حمیداوی برای تیم ما همه کاری کرده و بهترین امکانات را اینجا در شارجه فراهم نمود اما کمترین توقع از استانی که تیمش برای اولین بار به آسیا می‌رود این است که حداقل حمایت معنوی کند و کاری کند که اگر روحیه تیم ما 100 است 1000 شود. ما غریبانه پای در مسابقات آسیایی گذاشتیم اما از آن جا که لطف حضرت رضا(ع) به ما زیاد است بردیم تا مردم را در اوج مشکلات اقتصادی قدری شاد کنیم.


سرمربی شهرخودرو با اشاره به دوندگی بی‌امان تیمش مقابل بحرین متذکر شد: این برد مقابل حریفی که فوتبال ملی ایران همواره مقابلش ذهنیت داشته و دارد فقط یک جور ممکن بود که ما آن حربه را داشتیم. جدای از تمام مباحث فنی و آنالیز ما برای پیروزی در این بازی غیرت می‌خواستیم که هر بازیکنی داخل زمین رفت تمام وجودش را گذاشت تا حتی علیرغم تساوی در نیمه اول باز هم ما به گل رسیدیم چون برای چیزی جز بردن به آسیا نیامده‌ایم.


سرآسیایی افزود: اینکه تیمی در شش و بش بازی کردن و نکردن، ناگهان راهی آسیا شده و پیروز هم بشود چیزی جز زحمت بازیکنان نیست که ما را روسفید کردند و نشان دادند که شخصیت شهرخودرو همان تیم ممتازی است که همه از نوع فوتبالش تعریف می‌کنند.


وی در خاتمه با اشاره به بازی با السیلیه قطر یادآور شد: کار برای ما تمام نشده و از آنجا که فرصتی برای ریکاوری نداریم عصر امروز یک جلسه تمرین می کنیم و آماده می شویم برای سفر به قطر و بازی حساسی که مطمئن هستم دعای میلیونها ایرانی و خصوصا خراسانی پشتیبان ما خواهد بود.

شهر خودرو مجتبی سرآسیایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو مجتبی سرآسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏

به گزارش "ورزش سه"، زمانی که ژابی آلونسو رسما اعلام کرد که در ‏لورکوزن خواهد ماند لیورپول گزینه اصلی خود برای جانشینی یورگن ‏کلوپ را از دست داد. لیورپولی‌ها به سرعت دست به کار شده و روبن ‏آموریم، سرمربی جوان اسپورتینگ را به عنوان گزینه جدید خود ‏انتخاب کردند. ‏

آموریم علاوه بر لیورپول تماس‌هایی از طرف وستهم دریافت کرده ‏بود. او حتی در روزهای گذشته به لندن پرواز کرد تا با وستهم مذاکره ‏کند. این حرکت آموریم استراتژی‌ای بود که از نظر او خیلی زیرکانه بود. ‏سرمربی جوان پرتغالی گمان می‌کرد با انتشار خبرهای رسانه‌ای درباره ‏سفر او به لندن و مطرح شدن نام وستهم، مدیران لیورپول تحت ‏فشار قرار می‌گیرند تا هر چه زودتر با او به توافق برسند و همه ‏شرایطش را قبول کنند. ‏

اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد این بازی روبن آموریم کاملا بر ‏خلاف تصور او پیش رفته است. دیروز لیورپول ضدحمله خود را علیه ‏آموریم آغاز کرد و رسانه‌های ورزشی دنیا پر شد از اخبار و گزارش‌هایی ‏درباره اینکه لیورپول حالا گزینه اول جدیدی دارد: آرنه اسلات، سرمربی ‏فاینورد. ‏

درخشش اسپورتینگ با هدایت آموریم و بازی‌های چشم‌نواز این تیم ‏در پرتغال باعث شده آموریم مورد توجه باشگاه‌های بزرگ دنیا قرار ‏بگیرد. او پیش‌تر قهرمانی در لیگ پرتغال را تجربه کرده و در این فصل ‏هم شانس زیادی برای قهرمانی دارد. تیم او در حال حاضر که چهار ‏بازی به پایان فصل باقی مانده با اختلاف چهار امتیاز در صدر جدول ‏قرار دارد. ‏

دیگر خبرها

  • می‌خواست لیورپول را بازی بدهد، بدجور بازی خورد!‏
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • درخواست مردم افغاستان از ایران: بزن همسایه
  • تیم ملی فوتسال ایران با سوپر استارش نتوانسته نتایج قاطعش را تکرار کند
  • جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد (عکس)