Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا قرار است از ۱۲ تا ۱۶ بهمن در شهر شیانگ شیانگ تایلند برگزار شود. طبق برنامه‌ای که پیش از این اعلام شده بود، قرار بود تیم ملی ایران نهم بهمن به این کشور اعزام شوند، اما حالا شرایط متفاوت شده است.
چند روز است که ویروس کرونا به یک نگرانی بزرگ در سطح جهان تبدیل شده است و همه نگران هستند که این بیماری جدید، سلامتی همه مردم کره زمین را به خطر بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتلا به ویروس کرونا در شهر ووهان چین شروع شده است، اما احتمال انتقال آن به دیگر کشورها، به خصوص کشور‌های شرق و جنوب شرق آسیا بسیار زیاد است؛ از جمله تایلند.
همین مسئله اعزام تیم ملی ایران به مسابقات قهرمانی آسیا را در شرایط بلاتکلیف قرار داده است.
خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری در گفتگو با پارسینه درباره این موضوع خاطرنشان کرد: پیش از این برای اعزام تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما با توجه به شایع شدن بیماری جدید، دچار مشکل شده‌ایم. در این زمینه با فدراسیون پزشکی ورزشی رایزنی کرده‌ایم، زیرا این موضوع تخصصی است و از آن‌ها خواسته‌ایم که ما را درباره این مسئله راهنمایی کنند. می‌خواهیم بدانیم که اعزام تیم ملی به تایلند، مشکلی برای سلامتی بازیکنان به وجود می‌آورد یا نه.
وی ادامه داد: تایلند با چین مرز مشترک دارد و نگران هستیم که ویروس کرونا به این کشور هم منتقل شده باشد. قرار است از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم استعلام گرفته شود تا درباره اعزام ملی‌پوشان تصمیم‌گیری شود. بدون شک مسابقات قهرمانی آسیا اهمیت زیادی دارد، اما سلامتی بازیکنان بسیار مهم‌تر است.
در روز‌های اخیر و با گسترش دایره شیوع ویروس کرونا، این ویروس به برخی کشور‌های دیگر نیز سرایت کرده است، اما وزارت بهداشت ایران اعلام کرد که هنوز مورد مشکوکی از ابتلا به این بیماری در ایران گزارش نشده است. برخی کشور‌ها در قاره‌های اروپا و آمریکا هم از یافتن موارد مشکوک در کشور خود گزارش داده‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیم ملی دوچرخه سواری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس هیات دوچرخه سواری گلبهار گفت: این مسابقات انتخابی تیم ملی بوده که در تقویم فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان نیز ثبت شده است.

مجتبی گلمکانی  افزود: چند کشور آسیایی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

وی بیان کرد: ارتقاء سطح دو چرخه سواری، استعداد یابی  و معرفی برای حضور در کلاس جهانی از جمله اهدافی است که دنبال می شود.

گلمکانی اظهار کرد: این دوره از مسابقات در دو رده سنی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!