Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- روز گذشته بیش از 200 نفر در منطقه «تاون سند پارک» در ایالت نیویورک تجمع و به تنش‌های اخیر میان ایران و آمریکا اعتراض کردند.
این تجمع در روز جهانی مخالفت با جنگ علیه ایران در حالی برگزار شد که شهر‌های بیش از 40 ایالت آمریکا شاهد اعتراضات مشابهی بودند.
علاوه بر آمریکا، مردم کشور‌های دیگر از جمله ژاپن، لهستان و نیوزیلند نیز در مخالفت با جنگ علیه ایران تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پایگاه خبری ان وای تی وی نیز در گزارشی ضمن بازتاب تظاهرات مخالفان جنگ با ایران در پوتسدام نیویورک نوشت: پیام معترضان در پوتسدام بلند و آشکار بود: جنگ با ایران نه! به گفته تونی کندی، از گردانندگان این تجمع، "جنگ عراق جان یک میلیون غیرنظامی بی گناه را گرفت، و جنگ با ایران چهار برابر بدتر خواهد بود. ما آمریکایی‌هایی هستیم که می‌گوییم با جنگ مخالفیم. "
همچنین پایگاه خبری مورنینگ کال تصاویر مربوط به تظاهرات شهروندان ساکن آلن تاون را منعکس کرد و از حضور ده‌ها نفر در این تجمع اعتراضی علیه جنگ با ایران خبر داد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تجمع مخالفان جنگ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها

در ادامه حمایت‌های مردمی در نقاط مختلف جهان، هزاران نفر از مردم ترکیه با حضور در خیابان‌های شهر آنتالیا جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، هزاران نفر از مردم ترکیه با حضور در خیابان‌های شهر آنتالیا ضمن حمایت از مردم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

معترضان در این راهپیمایی همچنین خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • تجمع بزرگ حمایت از فلسطین مقابل دانشگاه یِیل آمریکا
  • بازداشت دانشجویان دانشگاه «ییل» آمریکا به دلیل برپایی تجمع اعتراضی علیه اسرائیل
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • کلینتون: ترامپ دیکتاتور، مخالفان را به قتل می‌رساند