Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@20:24:12 GMT

بازخوانی حماسه 6 بهمن شهر آمل

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۸۲۳۰

بازخوانی حماسه 6 بهمن شهر آمل

مستند «هبوط» با موضوع بررسی اقدامات اتحادیه کمونیست های ایران بر علیه نظام جمهوری اسلامی در حماسه آمل سال 1360 دوشنبه 7 بهمن ماه ساعت 21:30 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این مستند به تحقیق و نویسندگی محمد گرشاسبی و تهیه کنندگی و کارگردانی ایمان گودرزی در گروه معارف اسلامی شبکه پنج سیما تهیه شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان گودرزی تهیه کننده و کارگردان مستند " هبوط" در توضیح بیشتر گفت: این مستند در 70 دقیقه در شروع، به تبیین فضای پس از انقلاب در جامعه می پردازد و در ادامه به  نقش گروهکهای ضد انقلاب و علل رو در روی قرار گرفتن آنان و ایجاد اغتشاش و ترور در جامعه خواهد پرداخت. 

گودرزی ادامه داد: در این مستند با استفاده از اسناد  و فیلم های بکر،  گفتگویی با فرماندهان، مسئولان  و مردمی که در مقاومت شهر، نقش مستقیم داشتند، انجام شده است. 

وی اضافه کرد: بررسی اقدامات اتحادیه کمونیست های ایران در حماسه آمل سال 1360 و همچنین واکاوی علل تصمیم گروهکها در شمال ایران و انتخاب شهرهای استان مازندران و دیدگاههای  حضرت امام در مورد این حماسه بزرگ در مستند هبوط به تصویر کشیده شده است.  

واقعه ششم بهمن سال 1360 در شهر آمل دارای اهمیت سیاسی و اجتماعی فوق العاده است ،در این واقعه اقشار مختلف از مسئولان و نظامیان و مهمتر از همه مردم کوچه و بازار  با بصیرتی انقلابی در برابر مخالفان ایستادند و نقش مهمی در وقوع این حماسه بزرگ داشتند .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمونیست مستند آمل هبوط حماسه آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر با همکاری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

در این نشست عبدالهادی فقهی زاده دکترای علوم قرآن و حدیث و هیأت علمی دانشگاه تهران که از برگزار کنندگان همایش ملی «جریان‌شناسی تدبر قرآن کریم و ظرفیت‌های اجتماعی آن در ایران معاصر» است به ایراد سخنرانی بپردازد و دبیر علمی نشست حجت‌الاسلام حسین صدیقی است.

زمان برگزاری شنبه ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۲۱ خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند به صورت مجازی و از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6087573 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • ببینید | حماسه جدید جواد خیابانی روی آنتن زنده
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • برگزاری «مشق حماسه» در رشت
  • خاطرات عضو جداشده منافقین
  • بازخوانی یک پرونده