Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ این فعال اصولگرایی در ادامه سخنانش گفت: اینکه تعدادی افراد که به دلیل تخلف مالی از ادامه مجلس‌نشینی منع شده‌اند، بعد از اتمام دوره دهم مجلس شورای اسلامی در دستگاه‌ها و نهاد‌های دیگر مشغول به کار شوند نشان از این دارد که خلاء قانونی داریم.
او افزود: البته باید دید قوه قضائیه در این مورد مشکل قانونی دارد یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلا آیا دستگاه قضایی برای مقابله با پدیده تبانی راه‌کار قانونی دارد، که اگر غیر از این باشد لازم است در قانون تجدید نظر شود. به عنوان مثال اگر نماینده‌ای مثلا با وزیر کار تبانی کرده باشد که در ازای معرفی نزدیکانش برای حضور در شرکت‌ها و هلدینگ‌ها به استیضاحش رای منفی بدهد. لازم است، نهاد قضایی به این مساله ورد کند تا از این طریق از حضور افراد نالایق و کارنابلد در راس یا هیات‌مدیره‌هایی که بودجه دولتی دارند، جلوگیری شود.
سلیمی‌نمین ادامه داد: البته هیات رییسه مجلس هم باید اسامی نماینده‌هایی که تخلف‌شان محرز شده است را در اختیار قوه قضائیه بگذارد تا با بررسی‌های دقیق هم از ادامه فعالیت سوءاستفاده‌کنان جلوگیری شود و هم در صورت آشکار شدن اتهام، اموال دولتی به بیت‌المال بازگردد.
وی تصریح کرد: در پایان ادوار گذشته مجلس نمایندگانی که به هر دلیلی با بهارستان خداحافظی کرده‌اند را وارد چرخه مدیریتی کرده یا سمت‌های مشاوره به آن‌ها داده شده است که البته این نمی‌تواند اشکال داشته باشد. اما به شرطی که درباره نوع فعالیت‌شان در طول دوره نمایندگی بررسی جدی شود و اگر صلاحیت‌شان تایید شد، برای فعالیت به دستگاه‌ها و ارگان‌ها معرفی شوند.
عباس سلیمی‌نمین در پایان صحبت‌هایش گفت: فساد به اندازه تحریم و ... هزینه‌ساز است. به همین دلیل فسادستیزی برای هر سه قوه باید اصلی اصولی باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: انتخابات سلیمی نمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این گروه از نمایندگان برای تقدیر از فعالیت های پلیس در حوزه حجاب به دیدار سردار رادان رفتند

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، امروز اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به دیدار سردار رادان رفتند و با تقدیر از پلیس بر تداوم فعالیت‌های پلیس در حوزۀ عفاف و حجاب تاکید کردند.

کد خبر 846501 منبع: فارس برچسب‌ها احمد رضا رادان پلیس فتا خبر ویژه زنان - حجاب

دیگر خبرها

  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • این گروه از نمایندگان برای تقدیر از فعالیت های پلیس در حوزه حجاب به دیدار سردار رادان رفتند
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • تردید درباره ادامه کمک به اوکراین در صورت پیروزی ترامپ
  • معرفی بیش از ۱۰۰ واحد مختلف به مراجع قضایی استان
  • افشای ۸۵ای کردن طرح دیگر در مجلس انقلابی | تندروها دنبال بررسی محرمانه چه چیزی بودند؟
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز