Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: مرزهای مشترک میان ایران و عراق جزو امن‌ترین مرزها است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار قاسم رضایی در بازدید از پایانه مرزی چذابه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در منطقه‌ مرزی چذابه علاوه بر برقراری آرامش، امنیت و تبادلات تجاری، مسافران اعم از مرزنشینان با رعایت قوانین و مقررات مرزی و هماهنگی با طرف عراقی از مرزهای مشترک دو کشور تردد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی، مرزهای مشترک میان ایران و عراق را جزو امن‌ترین مرزها دانست و ادامه داد: نتیجه ارتقاء تعاملات بین مرزبانان و مرزنشینان، امنیت مطلوب مرزهای این خطه از کشور است که به خوبی با حمایت مرزنشینان از مرزبانان، مدیریت و کنترل می‌شود.

وی به روابط دیپلماسی مرزی دو کشور ایران و عراق در منطقه چذابه اشاره و تصریح کرد: مرزبانان دو کشور نشستها و ملاقاتهای مرزی تعریف شده با یکدیگر در خاک جمهوری اسلامی ایران و عراق دارند که این موضوع نشان‌دهنده اشراف به مأموریتها، دوستی و مودت مرزی میان دو کشور است.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه تحریمها هیچگونه اثر منفی بر مرزهای ایران اسلامی ندارد، گفت: هیچگونه تحریم اقتصادی و تجاری در مرزهای ایران و عراق وجود ندارد و تجار و مسافران با سهولت در حال انجام تبادلات تجاری و تردد از مرزهای دو کشور هستند.

رضایی با گرامیداشت یاد شهدای مقاومت، خاطرنشان کرد: روح شهید سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" انرژی مضاعفی به تمام مرزبانان کشور داده و مرزبانان ادامه‌دهنده راه این شهید بزرگوار در مرزهای جغرافیایی ایران هستند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی متذکر شد: وقتی با افسران، درجه‌داران و سربازان مرزبان مواجهه می‌شوم، روح حاکم بر استکبارستیزی و مقابله جدی با جهان سلطه را در چهره مقتدر آنها مشاهده می‌کنم که این نشان از عمق آرمانهای انقلاب اسلامی در جوانان نیروی انتظامی دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران عراق نیروی انتظامی مرزبانی مرز سردار قاسم رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا

مقامات عالی ایران و سریلانکا پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش ایسنا،‌ مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • امضای ۵ سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و سریلانکا
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • تقویت همکاری قوای مسلح ایران و می‌توان صلح و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورد/ عاصم منیر: مرزهای دو کشور صلح و دوستی است